ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کالبدشکافی گلکسی فولد
تکنولوژی

آیا نمایشگرهای گلکسی فولد به صورت جداگانه قابل استفاده هستند؟ [تماشا کنید]

ماه گذشته کانال یوتیوب JerryRigEverything تست مقاومت همیشگی اش را روی گوشی گلکسی فولد سامسونگ انجام داد تا مشخص شود که سامسونگ چه تغییراتی را برای بالا بردن دوام این گوشی تاشو در نسخه بازسازی شده آن ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۹ مهر ۱۳۹۸ | ۱۵:۰۰

ماه گذشته کانال یوتیوب JerryRigEverything تست مقاومت همیشگی اش را روی گوشی گلکسی فولد سامسونگ انجام داد تا مشخص شود که سامسونگ چه تغییراتی را برای بالا بردن دوام این گوشی تاشو در نسخه بازسازی شده آن اعمال کرده است. روز گذشته زک نلسون ادمین این کانال تصمیم گرفت که گلکسی فولد جدید را کالبدشکافی کند. هدف او از این کار بررسی این مساله بود که آیا بعد از جدا کردن یکی از نمایشگرها آیا همچنان میتوان از سمت دیگر گوشی استفاده کرد یا خیر.

او کارش را با گرم کردن پنل شیشه ای دستگاه و جدا کردن آن از نیمه پشتی بدنه آغاز کرد، همان بخشی که یک دوربین سه گانه را در خود جای داده است. بعد از جدا کردن نمایشگر بیرونی از یک نیمه و همچنین کویل شارژ بیسیم چی از نیمه دیگر، دو بورد اصلی دستگاه هویدا می شوند. علاوه بر این دو باتری هم در داخل بدنه دیده می شود که ۲۱۰۰ و ۲۱۳۵ میلی آمپر ساعت ظرفیت دارند و انرژی مورد نیاز دو نمایشگر و دوربین های متعدد گلکسی فولد را تامین می کنند.

بعد از جدا کردن و برداشتن بوردهای اصلی و همچنین بورد کمکی کوچکتر، زک نلسون متوجه شد که پورت شارژ دستگاه درون نیمه مقابل نمایشگر خارجی گلکسی فولد قرار دارد و در نتیجه نمی توان از یک بخش این گوشی به صورت جداگانه استفاده کرد.

بعد از جدا کردن حاشیه پلاستیکی که فضای پیرامونی نمایشگر داخلی را پوشانده بود، نمایشگر تاشو از فریم گوشی جدا شد و در این لحظه می توان پی برد که این نمایشگر تا چه اندازه باریک و شکننده است.

شاید تصور کنید که کالبدشکافی گلکسی فولد در این لحظه به پایان رسیده اما بعد از جدا کردن مقداری چسب که حول لولا قرار دارند، می توان به کاور مرکزی دستگاه دسترسی پیدا کرد و از نزدیک قطعات مکانیکی که حرکت نمایشگر را تحت کنترل در می آورند را مشاهده نمود.

با نگاه کردن به شاسی خالی گلکسی فولد معجزه مهندسی سامسونگ در ساخت گلکسی فولد خودنمایی می کند که البته هنوز در مراحل اولیه توسعه است و برای پیشرفت به زمان بیشتری نیاز دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Reza Dark
    Reza Dark | ۲۱ مهر ۱۳۹۸

    چه صدای بدی داره وقتی تا میشه
    جیگر آدم آب میشه

  • dariush eghbali
    dariush eghbali | ۲۰ مهر ۱۳۹۸

    به این بررسی هم رحم نکردید؟دوتاتبلیغ !؟؟!عجب

  • Gol pesar
    Gol pesar | ۱۹ مهر ۱۳۹۸

    معجزه مهندسي?
    فكر نميكنم تو ساخت لولا حداقل ، كسي به پاي لنوو و مايكروسافت برسه...

    در هر حال اين معجزه ي 2000 دلاري تو تست سقوط با اولين سقوط از 1.5 متري به كل از كار افتاد?

  • Ramin shakiba
    Ramin shakiba | ۱۹ مهر ۱۳۹۸

    فولد در کل طراحی جالبی نداشت برای یک گوشی تاشو

مطالب پیشنهادی