ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افزایش سقف خدمات رایگان CDN ابر آروان؛ ۲۰ گیگابایت ترافیک و ۱ میلیون درخواست

ابر آروان اعلام کرد بازه‌ استفاده‌ رایگان از خدمات شبکه‌ توزیع محتوا (CDN) تا سقف ۲۰ گیگابایت ترافیک و یک میلیون درخواست (Request)‌ افزایش پیدا کرده است. افزایش بازه‌ رایگان این محصول، باعث می‌شود که ...

پگاه طوسی
نوشته شده توسط پگاه طوسی | ۲۰ مهر ۱۳۹۸ | ۱۴:۱۷

ابر آروان اعلام کرد بازه‌ استفاده‌ رایگان از خدمات شبکه‌ توزیع محتوا (CDN) تا سقف ۲۰ گیگابایت ترافیک و یک میلیون درخواست (Request)‌ افزایش پیدا کرده است. افزایش بازه‌ رایگان این محصول، باعث می‌شود که بیش از ۹۳ درصد مشتریان از مزایای CDN ابر آروان ‌به‌ رایگان استفاده کنند.

بر اساس گزارشی که روابط عمومی ابر آروان برای رسانه‌ها ارسال کرده است، این بازه تا پیش از این، تا سقف ۲۰ گیگابایت ترافیک و ۲۰هزار درخواست بود. «پویا پیرحسینلو» ناخدای اجرایی ابر آروان، دلیل این افزایش بازه‌ رایگان را «حمایت از کسب‌وکارهای خُرد، استارت‌آپ‌ها و وب‌سایت‌های شخصی» بیان کرد و گفت ابر آروان در قالب یک استارت‌آپ کار خود را آغاز کرده و به همین دلیل هم به سختی‌ها و هزینه‌های ابتدایی کار به‌ خوبی آگاه است:

«در نتیجه همیشه تلاش می‌کنیم در قالب بسته‌های حمایتی مختلف بتوانیم از استارت‌آپ‌ها و کسب‌وکارهای خُرد به سهم خودمان، هر چند کوچک حمایت کنیم تا بتوانیم در یک منفعت جمعی در کنار هم رشد کنیم و به نیازهای کاربران داخلی پاسخ دهیم.»

پیرحسینلو درباره‌ی ارزش‌افزوده‌ استفاده از سرویس‌دهنده‌ داخلی CDN گفت:

«اکنون برخی از وب‌سایت‌های داخلی از خدمات CDN خارجی به‌رایگان استفاده می‌کنند که استفاده از سرویس شبکه‌ی توزیع محتوا داخلی با توجه به قرارگیری پاپ‌سایت‌های سرویس‌دهنده در داخل کشور، مزایای بسیار بیش‌تری برای آن‌ها خواهد داشت. ابر آروان با ۱۵ پاپ‌سایت در نقاط مهم ایران بیش‌ترین پوشش داخل کشور را در میان سرویس‌دهندگان CDN دارد و می‌تواند محتوای وب‌سایت‌ها را از نزدیک‌ترین نقطه‌ی جغرافیایی به کاربران نهایی وب‌سایت و با کیفیت بهتری تحویل دهد. در عین حال، این وب‌سایت‌ها در مواجهه با حملات DDoS یا منع سرویس توزیع‌شده امن می‌شوند.»

ابر آروان می‌گوید در کنار ۱۵ پاپ‌سایت داخل کشور، ۱۵ پاپ‌سایت نیز در نقاط مهم جهان دارد و اکنون بیش از ۱۸هزار وب‌سایت از جمله وب‌سایت‌های شخصی، کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ آنلاین در کنار سامانه‌های دولتی از محصول شبکه‌ی توزیع محتوا ابر آروان استفاده می‌کنند. بر اساس اعلام این شرکت، با افزایش بازه‌ رایگان این محصول، از این پس بیش از ۹۳درصد مشتریان از مزایای CDN ابر آروان ‌به‌رایگان استفاده خواهند کرد. ضمن آنکه این تغییر به‌شکل خودکار برای تمام کاربران کنونی CDN ابر آروان اعمال خواهد شد و کاربران جدید نیز با ثبت نام می‌توانند از این امکان بهره‌مند شوند.

این شرکت پیش از این در همکاری با بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای محصول CDN خود را برای یک بازه‌ ۶ ماهه به‌رایگان در اختیار بازی‌سازان نوپا قرار داده بود و در همکاری با برخی شتاب‌دهنده‌ها این امکان را برای استارت‌آپ‌های دیگر نیز فراهم کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • علی قنبری
    علی قنبری | ۲۱ مهر ۱۳۹۸

    خداوکیلی خیلی پنلتون سخته کار باهاش

  • مجید
    مجید | ۲۱ مهر ۱۳۹۸

    قبلا مگر چقدر بود؟
    قبلا هم همین بود.
    الان پنل آروان خودم رو چک کردم، حتی فاکتورهای ۵ ماه پیش هم همینطوری بوده. نمی دونم الان با عدم چه تغییری دارند تبلیغ می کنند؟ صبح توی کانالشون اعلام کردند و الان هم اینجا!
    البته دستشون درد نکنه ولی خوب منت اضافه چی رو میزارید؟!

    • ali_mlk
      ali_mlk | ۲۱ مهر ۱۳۹۸

      تا همین چند روز پیش، درخواست ها یا همون ریکوئست ها 20 هزار در ماه بود، که خود من واقعا شاکی بودم، چون یه وب سایت کاملا معمولی با بازدیدکنندگان ماهانه کمتر از 50 هزارتا ماهانه 1 میلیون درخواست داره، ولی با این حال حتی یک میلیون درخواست کمتر از هزار تومان هزینه داشت، فقط کاش گیگ رو افزایش میدادن که ثابت مونده، حداقل برای سرورهای ایران که پنهای باند رایگان بهتون میدن رو برای کاربران رایگان بیشتر میکردین بی انصاف ها

مطالب پیشنهادی