ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بدافزار InnfiRAT
تکنولوژی

افزایش قابل توجه نهنگ ها و میلیونرها در دنیای بیت کوین

با وجود کاهش 40 درصدی قیمت بیت کوین در سال جاری میلادی، دیگر شاخص های این رمزارز از جمله تعداد آدرس های حامل بیش از 1000 بیت کوین، تعداد میلیونرهای بیت کوین دار و هش ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۰ مهر ۱۳۹۸ | ۱۶:۱۰

با وجود کاهش 40 درصدی قیمت بیت کوین در سال جاری میلادی، دیگر شاخص های این رمزارز از جمله تعداد آدرس های حامل بیش از 1000 بیت کوین، تعداد میلیونرهای بیت کوین دار و هش ریت شبکه، از سلامت کامل آن خبر می دهند.

تعداد آدرس های بیت کوین با بیش از هزار واحد موجودی طی ماه جاری میلادی به بالای 2000 رسیده است. سال 2019 را می توان سال فعالیت نهنگ ها در دنیای رمزارز دانست که با اهداف مختلف، اقدام به ذخیره مقادیر زیادی بیت کوین می کنند. به عنوان مثال Bakkt برای پرداخت اوراق آتی به چنین آدرس هایی نیاز دارد. تعداد آدرس های حاوی بالای 1000 بیت کوین پس از افت شدید قیمت این رمزارز در پایان سال 2018 نیز افزایش قابل توجهی داشت.

نمودار تعداد آدرس های حاوی بیش از 1000 بیت کوین
نمودار تعداد آدرس های حاوی بیش از 1000 بیت کوین

نهنگ ها در بازار خرسی سال 2018 مقدار زیادی بیت کوین خریده اند و به این زودی ها تصمیم به فروش آنها ندارند. خرید در زمان افت قیمت و بازار خرسی، یکی از مهم ترین فرصت ها برای کسب سود قابل توجه در بازار به شمار می رود. افزایش تعداد آدرس های حاوی بیش از 1000 بیت کوین نیز احتمالاً نشان می دهد که روند فوق همچنان ادامه دارد و صرافی های بزرگ، تصمیم به انباشت این سرمایه دیجیتال گرفته اند.

از طرفی تعداد میلیونرهای مالک بیت کوین هم به رقم 12 هزار رسیده است، که البته در مقایسه با 36 میلیون نفر میلیونر در سرتاسر جهان، رقم قابل توجهی نیست. به عقیده «ویلی وو» تحلیلگر اقتصادی باسابقه، این آمار نشان می دهد هنوز نمی توان بیت کوین را رقیب جدی برای ارزهای رایج دنیا دانست.

نمودار تعداد میلیونرهای بیت کوین در گذر زمان
نمودار تعداد میلیونرهای بیت کوین در گذر زمان

طبیعیست که با افزایش قیمت و پذیرش رمزارزها، تعداد میلیونرهای مالک بیت کوین هم افزایش می یابد. بیت کوین هنوز یک دارایی سرمایه ای بالغ و باثبات محسوب نمی شود و به زمان بیشتری نیاز دارد. در حال حاضر برای پیوستن به جمع میلیونرهای دنیای بیت کوین باید حداقل 120 بیت کوین در حساب خود داشته باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی