ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

آیا فورتنایت تمام شد؟ [تماشا کنید]

فصل دهم فورتنایت قرار بود بود با رویدادی ویژه به اتمام برسد و در حالی که همه منتظر شروع فصل یازدهم بودند، به نظر می‌رسید قرار است با بخش دوم این بازی محبوب طرف باشیم ...

ویجیاتو
نوشته شده توسط ویجیاتو | ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | ۱۶:۱۵

فصل دهم فورتنایت قرار بود بود با رویدادی ویژه به اتمام برسد و در حالی که همه منتظر شروع فصل یازدهم بودند، به نظر می‌رسید قرار است با بخش دوم این بازی محبوب طرف باشیم و به طور کلی با مهاجرت به نقشه‌ای جدید، عصری تازه از فورتنایت آغاز شود. در روزهای اخیر اپیک گیمز از عبارت The End به معنای «پایان» استفاده کرد و حالا می‌دانیم این کلمه واقعا چه معنایی دارد.

همانطور که کاربران بی‌شماری از سراسر جهان منتظر بودند، شب گذشته ثانیه شمار درون بازی به صفر رسید و راکتی غول‌پیکر به نشانه سفر به فصل بعدی لانچ شد. اما اوضاع آنطور که باید پیش نرفت و این راکت به بُعد دیگری وارد شد و مشاهده کردیم همینطور از این طرف و آن طرف تعداد زیادی موشک از بُعدی به بُعدی دیگر سفر می‌کنند؛ در نهایت نیز مجموعه‌ای از این موشک‌ها در مسیری معین قرار گرفتند و شهاب‌سنگ بزرگ نقشه را همراه با خود به نیستی بردند.

این روند طوری ادامه پیدا کرد که تمام بازیکنان حاضر در نقشه روی هوا معلق شدند، و همه هستی و محیط‌های پیرامون وارد سیاه چاله‌ای ابدی شدند و همه چیز سیاه و تاریک شد. از آن موعد به بعد، در حالی که همه همچنان منتظرند با اتفاقی تازه روبرو شوند، تنها تصویر سیاه چاله‌ای دور دست در محیطی تاریک دیده می‌شود و با وجود گذشت ساعت‌های زیادی هیچ تغییری ایجاد نشده. آیا فورتنایت تمام شد؟ ‌برای پی بردن به این سوال می‌توانید ویدیوی زیر را تماشا کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • H. Soroush
    H. Soroush | ۲۳ مهر ۱۳۹۸

    سلام
    اخبار جدید از فورتنایت آپدیت ۱۴ گیگابایتی امروز

مطالب پیشنهادی