ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پخش زنده دیجیاتو: رویداد سخت افزاری گوگل [تمام شد]

تا ساعتی دیگر دنیای فناوری شاهد رویدادی مهم خواهد بود که طی آن گوگل برای چهارمین سال متوالی محصولات سخت افزاری جدید معرفی می کند. گمانه زنی های فعلی حکایت از معرفی پنج محصول دارد ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | ۱۷:۳۲

تا ساعتی دیگر دنیای فناوری شاهد رویدادی مهم خواهد بود که طی آن گوگل برای چهارمین سال متوالی محصولات سخت افزاری جدید معرفی می کند. گمانه زنی های فعلی حکایت از معرفی پنج محصول دارد که شامل دو گوشی پرچمدار، دو محصول از سری نست، یک لپ تاپ و نسخه جدید پیکسل بادز خواهد بود.

پرچمدارهای جدید پیکسل ۴ و ۴ ایکس ال نام دارند و جنجالی ترین ویژگی آنها دوربین اصلی با ساختار مربعی شبیه آیفون ‍۱‍‍۱ پرو است با این تفاوت که سنسورها در راس اضلاع یک لوزی قرار گرفته اند. پیکسل ۴ از یک نمایشگر ۵.۷ اینچی بهره می گیرد اما اندازه آن برای پیکسل ۴ اکس ال به ۶.۳ اینچی می رسد. از نظر سخت افزاری هم با پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ و ۶ گیگابایت رم مواجه خواهیم بود.

فراموش نکنید که برخی منابع از احتمال معرفی نسخه 5G پیکسل ۴ هم سخن به میان آورده اند و بعید نیست گوگل با اینکار همه را سورپرایز کند.

دو سال بعد از معرفی پیکسل بوک ظاهرا زمان معرفی لپ تاپی جدید با نام «پیکسل بوک گو» فرارسیده است. این دستگاه ۱۳.۳ اینچی دستکم به پردازنده اینتل Core M3 و رم ۸ گیگابایتی مجهز خواهد بود.

بر اساس برخی گزارش ها اسپیکر هوشمند هوم مینی به گوگل نست مینی تغییر نام داده و با چندین قابلیت تازه تحت این برند معرفی خواهد شد. نسخه جدید ایرفون های پیکسل بادز هم برخلاف مدل معمولی واقعا بدون سیم بوده و توانایی حذف نویزهای اضافی را دارد.

از شما دعوت می کنیم از ساعت ۱۷۳۰ با پوشش زنده این رویداد توسط «مانی قاسمی» سردبیر دیجیاتو همراه باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۲۳ مهر ۱۳۹۸

    با لو رفتن مشخصات پیکسل دیگه این کنفرانس هیجانی نداره. من به عنوان یه برنامه‌نویس اندروید بیشتر مشتاق دیدن سخنرانی‌ها و کارگاه‌های مربوط به روزهای دیگه هستم که برای توسعه‌دهندگان اندروید برگزار میشن

مطالب پیشنهادی