ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

استادیا
تکنولوژی

گوگل سرویس بازی استادیا را از ۱۹ نوامبر در اختیار کاربران قرار می‌دهد

گوگل امروز در مراسم معرفی گوشی‌های پیکسل، اخبار تازه‌ای در رابطه با سرویس پخش اینترنتی بازی خود به نام استادیا منتشر کرده است. قرار است این سرویس از ۲۸ آبان در اختیار کاربران قرار بگیرد. ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | ۱۸:۰۱

گوگل امروز در مراسم معرفی گوشی‌های پیکسل، اخبار تازه‌ای در رابطه با سرویس پخش اینترنتی بازی خود به نام استادیا منتشر کرده است. قرار است این سرویس از ۲۸ آبان در اختیار کاربران قرار بگیرد.

بر اساس گفته‌های گوگل، اگر جزو آن دسته از کاربرانی هستید که بازی‌ها را پیش‌خرید کرده‌اید، می‌توانید به اولین نفراتی تبدیل شوید که از سرویس پخش بازی آنلاین گوگل استفاده می‌کنند. البته برای بهره بردن از این ویژگی چند چیز را نیاز دارید.

استادیا

اول از همه، بدون در نظر گرفتن گوشی‌های پیکسل ۴ که امروز قرار است معرفی شوند، تنها گوشی‌های خانواده پیکسل ۳ می‌توانند از سرویس استادیا استفاده کنند. یعنی کاربران پیکسل ۳، پیکسل ۳XL و نسخه‌های پیکسل ۳a. همچنین برای تجربه بازی‌ها نیازمند کنترلز هستید. البته گوگل دست کاربران را در انتخاب نوع کنترلر باز گذاشته است. کنترلز‌های PS4 و Xbox One توسط استادیا پشتیبانی می‌شوند، همچنین می‌توانید از کنترلر خود گوگل برای این کار استفاده کنید.

برای بازی کردن توسط استادیا، باید یا کاربر نسخه «Founders Edition» باشید یا نسخه «Premier Edition». حالت دوم شامل کنترلر، کروم کست اولترا و اشتراک ۳ ماه حرفه‌ای استادیامی‌شود. کاربران حالت اول می‌توانند نام کاربری منحصر به فرد خود را انتخاب کنند، نشان مخصوص دریافت کنند و از سرویس بادی پس (Buddy Pass) استفاده کنند.

پس از این که بسته کاربران از سوی گوگل ارسال شد، آن‌ها کدی دریافت می‌کنند که به وسیله آن می‌توانند استادیا را فعال کنند. پکیج استادیا در کشور‌های آمریکا، انگلستان و کانادا در دسترس خواهد بود و در آینده ۱۱ کشور دیگر نیز از این سرویس بهره مند خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی