ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل نست مینی معرفی شد؛ اسپیکر هوشمند مجهز به یادگیری ماشینی

گوگل در رویداد سخت افزاری خود از جانشین اسپیکر هوشمند هوم مینی به نام نست مینی رونمایی کرد. گوگل با تغییر نام اسپیکر هوشمند خود به نست مینی آنرا به خانواده محصولات نست آورد. این ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۳ مهر ۱۳۹۸ | ۱۸:۴۲

گوگل در رویداد سخت افزاری خود از جانشین اسپیکر هوشمند هوم مینی به نام نست مینی رونمایی کرد.

گوگل با تغییر نام اسپیکر هوشمند خود به نست مینی آنرا به خانواده محصولات نست آورد. این اسپیکر به نوعی یک به روز رسانی برای گوگل هوم مینی محسوب شده و از لحاظ ظاهری شباهت بسیار زیادی به آن دارد؛ با این تفاوت که ابعاد اسپیکر افزایش پیدا کرده است.

غول نرم افزاری مدعی شده بیس در اسپیکر نست مینی دو برابر قوی تر شده و به لطف به کار گیری اسپیکر بهتر، صداها طبیعی تر شده اند. همچنین یک اسپیکر سوم نیز در آن تعبیه شده که وظیفه حذف صداهای محیطی را بر دوش می کشد. این محصول به لطف برخورداری از یادگیری ماشینی میزان مصرف باتری را کنترل می کند.

جالب ترین ویژگی نست مینی تعبیه یک مانت برای وصل کردن آن روی دیوار است که قابلیت انعطاف پذیری آن را بالا برده و کاربر انتخاب های بیشتری برای گذاشتن آن در خانه دارد. در پوشش اسپیکر پلاستیک های بازیافتی به کار رفته که با سیاست های جدید گوگل مبنی بر حفاظت از محیط زیست همخوانی دارد.

سه دکمه خازنی در نست مینی تعبیه شده که دو تا از آنها برای کنترل صدا و یکی نیز برای پخش موزیک به کار می رود. متاسفانه دکمه ای برای فعال کردن دستیار صوتی تعبیه نشده است.

در کنار نست مینی چندین چراغ قرار داده شده تا کاربر محل دکمه ولوم را بهتر تشخیص دهد. تعبیه یک سنسور فراصوت در کنار بدنه نزدیک شدن دست به اسپیکر را تشخیص داده و به شکل اتوماتیک چراغ ها را روشن می کند.

اسپیکر هوشمند نست مینی در رنگ های مشکی، نقره ای، خاکستری، آبی و قرمز روشن به قیمت 49 دلار از تاریخ 22 اکتبر (30 مهر ماه) در 23 کشور به بازار عرضه خواهد شد. پیش خرید این محصول از امروز آغاز شده و خریدار می تواند آنرا از فروشگاه گوگل و خرده فروشی های دیگر در تاریخ ذکر شده خریداری کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی