ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

iOS 13.1.3
تکنولوژی

اپل iOS 13.1.3 را منتشر کرد

چند وقتی است که اپل هیجان آپدیت آیفون و آیپد را از کاربرانش گرفته است. البته بیشتر تقصیرات بر گردن iOS 13 است که کلی باگ رنگ و وارنگ را به کاربران هدیه داد. با ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | ۰۹:۱۵

چند وقتی است که اپل هیجان آپدیت آیفون و آیپد را از کاربرانش گرفته است. البته بیشتر تقصیرات بر گردن iOS 13 است که کلی باگ رنگ و وارنگ را به کاربران هدیه داد. با این حال کمپانی کالیفرنیایی بیکار ننشسته و در پی جبران اشتباهات خود رفته است. البته نه با یکی دو آپدیت. این کمپانی iOS 13.1.3 و همچنین iPadOS 13.1.3 به همراه بروزرسانی جزئی برای مک بوک را منتشر کرده است.

ابتدا iOS 13.1.3 را بررسی کنیم که چه باگ‌هایی را برطرف کرده است. تا پیش از این بروزرسانی، ممکن بود گوشی شما در هنگام زنگ خوردن یا دریافت پیامک، «ویبره» نزند، که پس از این آپدیت گوشی شما «ویبره» خواهد زد؛ یا ممکن بود که برنامه‌های شما پس از بازیابی از پشتیبان iCloud به درستی اجرا نشوند، که از این پس به درستی اجرا می‌شوند.

اگر اپل واچ دارید، بهتر است این آپدیت را نصب کنید چون با آپدیت به آخرین نسخه، به راحتی می‌توانید ساعت هوشمند خود را به آیفون خود «متصل» کنید. اگر هم پیش از این آپدیت اپل واچ خود را با موفقیت به آیفون متصل کرده بودید، ممکن بود اعلان‌ها را دریافت نکنید که طبیعتأ پس از آپدیت به iOS 13.1.3، تمام اعلان‌ها را نیز دریافت خواهید کرد.

iOS 13.1.3

همچنین مشکلات بلوتوث آیفون با بعضی از سیستم‌های اینفوتینمنت ماشین و ابزار کمک شنوایی برطرف شده و به درستی کار می‌کنند. و در آخر اگر نمی‌توانستید صدا‌های ضبط شده خود را از iCloud دانلود کنید، بعد از دریافت آپدیت iOS 13.1.3 می‌توانید آن‌ها را به درستی دانلود کنید.

این لیست بلند و بالا شامل حال آیپد‌هایی که iPadOS 13 را دریافت کردند هم می‌شود. توصیه می‌کنیم که به جای استفاده از نسخه بتا، که آیپد شما را از رده خارج می‌کند، از نسخه‌های پایدار و بی مشکل‌تر مانند iPadOS 13.1.3 استفاده کنید.

در صورتی که مک بوک شما نیز با مشکلات زیر دست و پنجه نرم می‌کند، بهتر است macOS آن را نیز آپدیت کنید:

  • نصب بهتر کاتالینا روی مک بوک‌ها با فضای ذخیره سازی کم
  • برطرف کردن مشکل «دستیار نصب» که ممکن بود پس از نصب هم‌چنان به کارش ادامه دهد و به پایان نرسد
  • دسترسی‌های iCloud با چند حساب کاربری هم اکنون به درستی تایید می‌شوند
  • داده‌های بازی‌ها در Game Center به خوبی با حالت آفلاین بازی‌های آرکید کار خواهد کرد

این که اپل نسبت به کاربرانش احساس مسئولیت می‌کند، خبر بسیار خوبیست و باعث می‌شود که کاربران بیش از پیش حس دریافت بروزرسانی برای گوشی خود را داشته باشند. فقط ممکن است که این حس کمی بیش از حد به کاربران القا شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Saeid HamzeHzadeH
    Saeid HamzeHzadeH | ۲۸ مهر ۱۳۹۸

    سلام
    من و همکارم با یک باگ وحشتناک مواجه شدیم که گزارش هم دادیم اما در هیچکدوم از بروزرسانی ها رفع نشده!
    و اون هم مشکل در جابجایی آیکون برنامه ها در صفحه هست.
    بنده ۶s دارم و همکارم ۷ داره و هر دو این مشکل رو در گوشیهامون دیدیم.
    وقتی یک برنامه رو انتخاب میکنی و به صفحه دیگه ای میکشی، بعد از رها کردن آیکون، گوشی قاطی میکنه و آیکون جای خودشو پیدا نمیکنه و با چند بار ورق زدن صفحه ها و یا کلیک Home آیکون مجددا به جای قبلی خودش برمیگرده!

مطالب پیشنهادی