ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بیتس سولو پرو
تکنولوژی

هدفون بیتس سولو پرو با قابلیت حذف نویز فعال معرفی شد

اپل همزمان با مراسم پیکسل گوگل از بیتس سولو پرو به عنوان نخستین هدفون رو گوشی با قابلیت حذف نویز فعال و ۴۰ ساعت شارژدهی رونمایی کرد. هدفون سولو پرو هم مثل مدل استودیو ۳ ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۴ مهر ۱۳۹۸ | ۱۰:۳۰

اپل همزمان با مراسم پیکسل گوگل از بیتس سولو پرو به عنوان نخستین هدفون رو گوشی با قابلیت حذف نویز فعال و ۴۰ ساعت شارژدهی رونمایی کرد.

هدفون سولو پرو هم مثل مدل استودیو ۳ از فناوری انحصاری حذف نویز بیتس به نام Pure ANC استفاده می کند، با این تفاوت که در مدل جدید تکنولوژی به روز تر شده است. به گفته اپل Pure ANC از الگوریتم های پیشرفته ای برای نظارت پیوسته بر صدای محیط و تنظیم آن بهره می برد.

بیتس سولو پرو

از آنجا که ممکن است ایزوله‌سازی صدای اطراف به مذاق برخی کاربران خوش نیاید، بیتس حالتی به نام Transparency یا شفافیت را ارائه کرده که صدای محیط را هم به گوش کاربر می رساند. با فعال شدن این مود میکروفون داخلی هدفون فعال شده و همزمان با موزیک؛ صدای محیط، مکالمات و غیره را با وضوح بالا پخش می کند.

هدفون با یکبار شارژ تا ۴۰ ساعت موزیک پخش می کند اما در صورتی که حالت های Pure ANC یا Transparency فعال باشد، این میزان به ۲۲ ساعت محدود خواهد شد. در سولو پرو هم مثل دیگر مدل های بیتس ویژگی Fast Fuel امکان پخش سه ساعت موزیک با ۱۰ دقیقه شارژ را میسر می کند.

بیتس سولو پرو به چیپ H1 اپل هم مجهز شده که به ارتقای کیفیت موزیک، مدیریت بهتر ارتباطات بلوتوثی و شناسایی صدا برای کار با دستیار هوشمند سیری کمک می کند. از ویژگی های دیگر می توان به خاموش شدن خودکار هدفون با تا کردن آن (خبری از کلید پاور نیست) و پشتیبانی از به اشتراک ‌گذاری صوتی (Audio Sharing) با دستگاه های مبتنی بر iOS 13 اشاره کرد. این ویژگی به شما امکان می دهد از طریق آیفون یا آیپد یک موزیک مشابه را همزمان در بیتس سولو پرو و هدفونی دیگر پخش کنید.

بیتس سولو پرو

از نظر طراحی هم پد چرم مصنوعی و محفظه بیتس سولو پرو به گونه ای تولید شده که در عین راحتی، اکوستیک خوبی را هم به ارمغان بیاورد. به گفته کمپانی سازنده در این پد از درز داخلی خبری نیست و مساحت سطح آنها ۷۰ درصد از مدل قبلی بیشتر است، هرچند در نگاه اول اینگونه به نظر نمی رسد.

بیتس سولو پرو از ۸ آبان و در رنگ های مشکی، سفید، خاکستری، آبی تیره و روشن و قرمز عرضه خواهد شد. قیمت این هدفون ها نیز ۳۰۰ دلار اعلام شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی