ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی فولد 2 با تغییرات بزرگ نیمه اول سال 2020 به بازار عرضه می‌شود

طبق گزارشات سامسونگ سخت در حال کار روی گلکسی فولد 2 است و طبق زمان بندی این شرکت آن را سال آینده میلادی روانه بازار خواهد کرد. به گزارش سایت کره ای The Bell، گلکسی ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۵ مهر ۱۳۹۸ | ۱۴:۰۰

طبق گزارشات سامسونگ سخت در حال کار روی گلکسی فولد 2 است و طبق زمان بندی این شرکت آن را سال آینده میلادی روانه بازار خواهد کرد.

به گزارش سایت کره ای The Bell، گلکسی فولد 2 در ماه آوریل سال 2020، یعنی تقریباً یک ماه بعد از عرضه گلکسی اس 11، به بازار عرضه خواهد شد. سایت مذکور این اطلاعات را از چند تامین کننده قطعه به دست آورده است.

اگر تاریخ فوق صحت داشته باشد، یعنی گلکسی فولد 2 تقریباً شش ماه بعد از گلکسی فولد به بازار می آید. این مسئله به دلیل تمایل سامسونگ به عرضه گوشی تاشو هر شش ماه یکبار نیست، بلکه به دلیل دیر عرضه شدن گلکسی فولد به بازار به دلیل شکننده بودن نمایشگر و مشکلات دیگر این گوشی تاشو اتخاذ شده است.

آیا گلکسی فولد 2 چنین شمایلی خواهد داشت؟

در ادامه گزارش به اسم رمز گلکسی فولد 2 به نام «Bloom» اشاره شده که احتمالاً به برنامه های سامسونگ برای گسترش گوشی های تاشو اشاره می کند. اسم رمز نسل قبلی «Winner» بود و برای آشنا کردن مردم با این نوع گوشی ها انتخاب شده بود.

در حال حاضر جزییات زیادی از گلکسی فولد 2 منتشر نشده اما کارشناسان پیش بینی می کنند این گوشی مشخصاتی شبیه به گلکسی اس 11 داشته و از چیپست اسنپدارگون 865، مودم X55 5G و دوربین پریسکوپ برخوردار است.

طبق شایعات جانشین گلکسی فولد نمایشگر 6.7 اینچی داشته و حول محور افقی تا می شود. همچنین یک نمایشگر 1 اینچی کوچک در پشت برای نمایش تاریخ و نوتیفیکیشن ها خواهد داشت. ایده ای که هزینه تولید محصول را پایین می آورد. ظاهراً سامسونگ قصد دارد در گلکسی فولد 2 به جای ابعاد نمایشگر، روی ویژگی قابل حمل بودن تمرکز کند.

البته تعبیه نمایشگر بزرگ در گلکسی فولد 2 منتفی نیست. خصوصاً با توجه به نمایشگر 6.5 اینچی آیفون 11 پرو مکس و نمایشگر 6.8 اینچی گلکسی نوت 10 پلاس (بررسی دیجیاتو)، صفحه نمایش 6.7 اینچی چندان به چشم نمی آید. بنابراین برخی شایعات از احتمال استفاده از نمایشگر 8.1 اینچی خبر می دهند.

در انتهای گزارش آمده که سامسونگ تولید نمایشگر گلکسی فولد 2 را از ماه آینده میلادی شروع کرده و آن را نیمه نخست سال 2020 روانه بازار خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی