ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آمار دانلود iOS 13؛ نصب روی بیش از 50 درصد از آیفون‌ها با وجود باگ‌های متعدد

با نگاه به آمار دانلود iOS 13 متوجه می شویم که باگ های متعدد مانع نصب آن نشده اند و بیش از نیمی از کاربران آیفون آنرا دانلود و نصب کرده اند. آپدیت iOS 13 ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۵ مهر ۱۳۹۸ | ۱۱:۳۰

با نگاه به آمار دانلود iOS 13 متوجه می شویم که باگ های متعدد مانع نصب آن نشده اند و بیش از نیمی از کاربران آیفون آنرا دانلود و نصب کرده اند.

آپدیت iOS 13 از زمان انتشار تا کنون با باگ های متعدد دست به گریبان بوده. همین مسئله باعث شده تا اپل مدت کوتاهی پس از انتشار جدیدترین سیستم عامل آیفون ها، چندین به روز رسانی برای آن منتشر کند.

باگ های متعدد اما تاثیری روی آمار دانلود iOS 13 نگذاشته و به گفته اپل، تنها 26 روز پس از انتشار آپدیت، بیش از 50 درصد از کاربران آیفون آنرا دانلود و نصب کرده اند. اگر فقط آیفون هایی که در چهار سال گذشته خریداری شده اند را حساب کنیم، آمار دانلود به 55 درصد هم می رسد.

از کل آیفون هایی که به اپ استور وصل شده اند، 41 درصد از کاربران از iOS 12 استفاده کرده و فقط 9 درصد همچنان به ویرایش های قدیمی وفادار مانده اند. روی 38 درصد از آیفون هایی که چهار سال یا کمتر از عمرشان می گذرد iOS 12 نصب شده و 7 درصد نیز تمایلی به آپدیت کردن آیفون خود نشان نداده اند.

آمار نصب جدیدترین ویرایش سیستم عامل iPadOS کمی از iOS کمتر است و روی 41 درصد از آپید های جدیدتر نسخه جدید نصب شده. از کل آیپدها نیز 33 درصد تبلت خود را به سیستم عامل جدید آپدیت کرده اند.

اپل از طریق اپ استور، ویرایش سیستم عامل آیفون ها را شناسایی می کند. جالب است بدانید آپدیت iOS 12 نیز در مدت زمان 23 روز پس از انتشار، توسط 50 درصد از کاربران آیفون دانلود و نصب شد.

با اینکه آمار و ارقام فوق نسبت به سال گذشته کمی کاهش نشان می دهند، اما اپل همچنان فرسنگ ها از گوگل در این زمینه جلو است. این مسئله به دلیل یکپارچگی سخت افزار و نرم افزار است؛ کاری که گوگل هنوز موفق به انجام آن نشده. گوگل تاکنون آمار نصب اندروید 10 را منتشر نکرده بنابراین از آمار گوشی هایی که با جدیدترین ویرایش اندروید اجرا می شوند اطلاعاتی در دست نیست.

گوگل آخرین بار اواسط اردیبهشت ماه امسال آمار نصب نسخه های جدید اندروید را منتشر کرد. با بررسی آمارهای این شرکت متوجه شدیم که اندروید 9.0 پای فقط روی 10.4 درصد از کل دیوایس های اندرویدی دنیا نصب شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی