ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افزایش درآمد 66 درصدی مدیرعامل مایکروسافت در سال مالی 2019

«ساتیا نادلا»، مدیرعامل مایکروسافت در سال مالی 2019 حدوداً 42.9 میلیون دلار حقوق گرفته است که افزایش 66 درصدی را نسبت به سال مالی قبل نشان می دهد. یکی از دلایل درآمد هنگفت مدیرعامل مایکروسافت، ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۵ مهر ۱۳۹۸ | ۲۰:۳۰

«ساتیا نادلا»، مدیرعامل مایکروسافت در سال مالی 2019 حدوداً 42.9 میلیون دلار حقوق گرفته است که افزایش 66 درصدی را نسبت به سال مالی قبل نشان می دهد.

یکی از دلایل درآمد هنگفت مدیرعامل مایکروسافت، عملکرد خوب او از زمان به دست گرفتن سکان این کمپانی در سال 2014 است. عملکرد خوب ساتیا نادلا سبب شده تا شرکت حقوق پایه او را از 1.5 میلیون دلار، به 2.333.333 میلیون دلار افزایش داده و حقوق و مزایای او را هم زیاد کند.

درآمد سرسام آور نادلا نشان دهنده شکوفایی دوباره مایکروسافت تحت زمامداری اوست. سال قبل غول نرم افزاری موفق شد عنوان با ارزش ترین کمپانی سهامی عام در دنیا را از اپل پس بگیرد. روز چهارشنبه نیز ارزش بازار مایکروسافت از رقم باورنکردنی 1.07 تریلیون دلار عبور کرد.

مدیران ارشد مایکروسافت رهبری استراتژیک از جمله تلاش های نادلا برای مستحکم تر کردن اعتماد مشتریان، تغییرات گسترده فرهنگی در سطح شرکت، ورود موفقیت آمیز به بازارهای مختلف و گسترش تکنولوژی ها را از دلایل افزایش حقوق نادلا عنوان کرده اند.

مدیران ارشد مایکروسافت رشد سرویس ابری این شرکت شامل مایکروسافت آژور را عامل دیگر افزایش حقوق نادلا دانسته اند. غول نرم افزاری در سال مالی 2019 به اهداف بزرگ دیگری نیز در کسب و کار لینکدین، سرویس های ابری و اشتراک ماهانه ویندوز 10 دست یافت.

«برد اسمیت» (Brad Smith)، رییس قانونی و مدیر ارشد حقوقی مایکروسافت 17.4 میلیون دلار درآمد در سال مالی 2019 داشته که نسبت به سال مالی قبل 29 درصد افزایش نشان می دهد.

میزان درآمدهای نادلا در سال جاری میلادی 249 برابر بیشتر از یک کارمند معمولی شرکت مایکروسافت با درآمد 172.512 هزار دلار در مدت مشابه بوده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی