ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپلیکیشن Gradient
نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن Gradient؛ به کدام هنرپیشه شباهت دارید؟

مدتی است که کاربران شبکه های اجتماعی عکس های خود را به همراه تصویری از یک هنرپیشه شناخته شده که بیشترین شباهت را به آنها دارد با دوستان خود به اشتراک می گذارند و این ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۶ مهر ۱۳۹۸ | ۱۰:۳۰

مدتی است که کاربران شبکه های اجتماعی عکس های خود را به همراه تصویری از یک هنرپیشه شناخته شده که بیشترین شباهت را به آنها دارد با دوستان خود به اشتراک می گذارند و این در واقع ترند تازه شبکه های اجتماعی است. آنچه این تب را داغ کرده نوعی نرم افزار ویرایش عکس به نام اپلیکیشن Gradient است که امکانات متعددی دارد اما قابلیتی که بیشتر از همه توجه کاربران را به خود جذب کرده Doppelganger است.

برای استفاده از این قابلیت که در واقع هنرپیشه همزاد شما را پیدا می کند کافیست عکسی از خود را آپلود کنید تا برنامه به شما بگوید که بیشتر به کدام چهره مشهور شباهت دارید.

استفاده از این اپ به مدت سه روز رایگان است و سپس کاربران باید ماهانه مبلغ ۲۰ دلار را پرداخت نمایند هرچند که هم اکنون اپلیکیشن Gradient جایگاه نخست را در میان اپ های رایگان اپ استور دارد و می توان گفت که یک شبه به شهرتی باورنکردنی رسیده است.

اپلیکیشن Gradient

درست مانند اپلیکیشن FaceApp که به کاربران امکان می دهد تصویری از دوران سالمندی خود را با دوستانشان به اشتراک بگذارند و برای بازه ای بسیار محبوب شد، این اپ نیز امکان اشتراک گذاری تصویر هنرپیشه های همزاد شما را فراهم می کند.

اما درست مانند برنامه محبوب FaceApp حالا این سوال در ذهن بسیاری شکل گرفته که آیا اپلیکیشن Gradient ایمن است؟ براساس مفاد شرایط استفاده از Gradient، این اپ ادعایی مبنی بر مالکیت محتوایی که شما در آن بارگذاری میکنید ندارد. با این حال در ادامه توضیحات آن چنین آمده است:

اپلیکیشن Gradient

شما از این طریق مجوز غیر انحصاری، کاملا پولی و بدون حق امتیاز و قابل انتقال برای استفاده از محتوای خود را در اختیار گرادینت قرار می دهید که سیاست حفظ حریم خصوصی نیز در مورد آن اجرا می شود.

این برنامه را توسعه دهنده ای به نام Ticket to the Moon Inc ارائه کرده که البته اطلاعات اندکی در رابطه با آن موجود است و مشخص نیست که آیا نرم افزارهای دیگری در زمینه تشخیص چهره ساخته است یا خیر و صرفا می دانیم که مقر اصلی آن در ایالت Delaware آمریکا قرار دارد.

نگرانی ها در مورد امنیت اپلیکیشن Gradient در حالی مطرح می شوند که چندی پیش اپلیکیشن FaceApp نیز به همین خاطر خبرساز شد. در واقع کاربران آن اپ نگران بودند که از عکس هایشان برای مقاصد دیگری استفاده شود که تروور پاگلن توسعه دهنده روسی Faceapp در واکنش به این نگرانی ها اعلام کرد عکس های کاربران روی سرورهای اپ ذخیره نخواهند شد و پاک می شوند. حال باید دید که موضع توسعه دهنده اپلیکیشن Gradient در این رابطه چیست؟

Gradient

Gradient

سازنده: Ticket to the Moon قیمت: رایگان به مدت سه روز دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/ Android حجم: 216.9 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • aliasgar0078128
    aliasgar0078128 | ۲۷ مهر ۱۳۹۸

    بااین برنامه چطورمیشه کارکرد

  • علی قنبری
    علی قنبری | ۲۷ مهر ۱۳۹۸

    داستان جدید اینستاگرام شروع شد ?

  • Reza Dark
    Reza Dark | ۲۶ مهر ۱۳۹۸

    عالی بود دمتون گرم

مطالب پیشنهادی