ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رونمایی شرکت Master & Dynamic از ایرباد تماما بیسیم MW07 Go به قیمت 199 دلار

شرکت Master & Dynamic از ایرباد تماماً بیسیم جدید خود به نام MW07 Go به قیمت 199 دلار رونمایی کرد. این محصول نسبت به مدل اصلی یعنی MW07 کوچکتر و مقاومتر بوده و برای کاربرانی که ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۶ مهر ۱۳۹۸ | ۱۱:۳۰

شرکت Master & Dynamic از ایرباد تماماً بیسیم جدید خود به نام MW07 Go به قیمت 199 دلار رونمایی کرد. این محصول نسبت به مدل اصلی یعنی MW07 کوچکتر و مقاومتر بوده و برای کاربرانی که فعالیت زیادی دارند ساخته شده است.

شرکت سازنده با ایرباد MW07 Go روی ویژگی قابل حمل بودن و فعالیت تمرکز کرده است. این محصول 15 درصد از مدل اصلی یعنی MW07 کوچکتر بوده و از گواهینامه IPX6 بهره می برد. این دو فاکتور ایرباد MW07 Go را به گزینه ای مناسب برای استفاده روزمره، مسافرت و همچنین ورزش تبدیل کرده است.

ایرباد MW07 Go

در ساختار ایرباد MW07 Go از کامپوزیتی به نام TR90 استفاده شده که در فریم عینک به کار می رود. شرکت سازنده برای اطمینان از جای گرفتن مناسب این محصول داخل گوش ها، پنج سری ایرباد (ایرتیپس) در سایزهای مختلف و سه سری دیگر مخصوص گوش به نام Fit Wings را در جعبه محصول قرار داده است.

ایرباد مورد بحث به دو میکروفون با فناوری beamforming یا فیلتر مکانی مجهز شده که نویزهای خارجی را در مکان های شلوغ کاهش می دهند. دکمه ولوم روی ایرباد چپ و یک دکمه چندمنظوره در ایرباد راست برای کنترل پخش موزیک، رفتن به آهنگ بعدی و همچنین فراخوانی دستیار صوتی تعبیه شده است.

از نقاط ضعف ایرباد MW07 Go می توان به نبود سنسور مجاورت یا Proximity اشاره کرد که با خارج کردن آن از گوش ها موزیک به طور اتوماتیک قطع نمی شود. همچنین از قابلیت حذف نویز فعال و حالت Ambient Sound نیز بی بهره است.

ایرباد MW07 Go

با یکبار شارژ کردن کامل ایرباد MW07 Go می توان تا 10 ساعت از آن استفاده کرد که نسبت به مدل اصلی دو برابر بیشتر شده است. قاب ایرباد کوچکتر شده و جنس آن پارچه ای است. همچنین تعبیه یک LED روی آن وضعیت شارژ شدن را نشان می دهد.

قاب شارژر طول عمر باتری را تا 12 ساعت دیگر افزایش داده و آن را در مدت زمان 15 دقیقه، تا 50 درصد شارژ می کند. سازنده مدعی شده شارژ کردن کامل ایرباد و قاب با همدیگر به کمک کابل USB-C حدودا 40 دقیقه زمان می برد.

ایرباد MW07 Go از هم اکنون در رنگ های قرمز، مشکی، آبی و خاکستری به قیمت 199 دلار از سایت شرکت سازنده قابل خریداری است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی