ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

احتمال رونمایی از گوشی تاشوی موتورولا ریزر در رویداد این شرکت قوت گرفت

شرکت موتورولا با ارسال دعوتنامه به رسانه ها برای تاریخ 13 نوامبر (22 آبان ماه)، قصد دارد در تاریخ ذکر شده از محصول جدید خود رونمایی کند. این محصول به احتمال زیاد نسل بعد گوشی ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۷ مهر ۱۳۹۸ | ۱۷:۰۰

شرکت موتورولا با ارسال دعوتنامه به رسانه ها برای تاریخ 13 نوامبر (22 آبان ماه)، قصد دارد در تاریخ ذکر شده از محصول جدید خود رونمایی کند. این محصول به احتمال زیاد نسل بعد گوشی موتورولا ریزر (RAZR) با نمایشگر تاشو خواهد بود.

شرکت موتورولا در رویدادی در مرکز شهر لس آنجلس اعلام کرد که در تاریخ مذکور از یک «نماد از نو اختراع شده» رونمایی خواهد کرد. همراه دعوتنامه این شرکت یک تصویر متحرک آمده که یک گوشی تاشو را در حال باز و بسته شدن نشان می دهد و در آن عبارت «اصیل مثل هیچکدام» نوشته شده است:

دعوتنامه موتورولا برای تاریخ 22 آبان 98 و احتمال رونمایی از گوشی موتورولا ریزر

طبق اطلاعات دعوتنامه موتورولا، در رویداد این شرکت میهمانان ویژه ای از جمله خوانندگان معروف شرکت خواهند کرد. این کمپانی رویداد خود را مثل «سفری در تجربه های غوطه ور کننده» تشبیه کرده و در ادامه دعوتنامه عبارت «تا خواهید شد» را نوشته است.

اواخر ماه سپتامبر سال جاری میلادی یک منبع به سایت CNET گفته بود که موتورولا به جای عرضه گوشی تاشوی ریزر در تابستان امسال، آنرا اواخر سال 2019 روانه بازار خواهد کرد. بدین ترتیب این محصول تقریباً همزمان با گلکسی فولد که ماه میلادی گذشته به بازار عرضه شد و احتمالاً هواوی میت ایکس روانه بازار می شود.

شایعه شده نسل جدید گوشی موتورولا ریزر نمایشگر تاشو دارد اما برخلاف دیگر گوشی های تاشو، نمایشگر این گوشی برای جا شدن در جیب به شکل عمودی تا می شود. گفته می شود موتورولا ریزر از نمایشگر 6.2 اینچی، چیپست اسنپدراگون 710، حافظه رم 6 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 یا  128 گیگابایتی و باتری 2730 میلی آمپر ساعتی برخوردار بوده و در رنگ های  مشکی، سفید و طلایی به قیمت 1500 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

اواخر بهمن ماه سال 97 رندر غیر رسمی و همچنین پتنت گوشی موتورولا ریزر منتشر شد که خبر از طراحی متفاوت و نمایشگر تاشو در این محصول می داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Gol pesar
    Gol pesar | ۲۷ مهر ۱۳۹۸

    اخ اخ اخ... چقدر زنده شدن دوباره غول هاي قديمي رو دوست دارم...

مطالب پیشنهادی