ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

احتمال حذف دوربین سلفی پاپ آپ از وان پلاس 8 پرو و بازگشت حفره نمایشگر

طبق جدیدترین شایعات منتشر شده شرکت وان پلاس قصد دارد برخلاف گوشی های وان پلاس 7 پرو و وان پلاس 7T، از دوربین پاپ آپ در گوشی وان پلاس پرو 8 استفاده نکرده و آنرا با ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۷ مهر ۱۳۹۸ | ۱۵:۰۰

طبق جدیدترین شایعات منتشر شده شرکت وان پلاس قصد دارد برخلاف گوشی های وان پلاس 7 پرو و وان پلاس 7T، از دوربین پاپ آپ در گوشی وان پلاس پرو 8 استفاده نکرده و آنرا با حفره نمایشگر روانه بازار کند.

سایت 91Mobiles ضمن انتشار خبر فوق، رندرهای غیر رسمی گوشی وان پلاس 8 پرو را نیز به لطف افشاگری های OnLeaks ساخته است. با نگاه به رندرهای این گوشی علاوه بر حفره نمایشگر، سنسور زمان پرواز (ToF) را کنار پیکربندی دوربین در پنل پشتی می بینیم که برای ثبت پرتره های بهتر و واقعیت افزوده به کار می رود.

رندر غیر رسمی وان پلاس 8 پرو

سایت مذکور می گوید گوشی وان پلاس 8 پرو از یک نمایشگر 6.65 اینچی خمیده با نرخ رفرش 90 هرتز برخوردار است که کمی از نمایشگر 6.67 اینچی وان پلاس 7T پرو کوچکتر است. در ادامه گزارش سایت مورد بحث آمده که به غیر از حذف دوربین سلفی پاپ آپ، پرچمدار بعدی وان پلاس نسبت به نسل قبل تغییرات بزرگی نکرده است.

وان پلاس 8 پرو اولین گوشی وان پلاس با دوربین چهارگانه خواهد بود و از این لحاظ در کنار پرچمداران هواوی و سامسونگ قرار خواهد گرفت.

اوایل ماه جاری میلادی رندرهای غیر رسمی وان پلاس 8 نیز توسط سایت CashKaro روی اینترنت قرار گرفت که خبر از حذف سنسور زمان پرواز از آن می داد. گفته می شود این مدل نمایشگر کوچکتری نسبت به مدل پرو دارد.

هنوز مدت زمان زیادی تا رونمایی رسمی از وان پلاس 8 و مدل پرو باقی مانده است ولی نمی توان پیش بینی های OnLeaks را جدی نگرفت. این افشاگر پیکربندی مربع شکل آیفون 11 را در ماه ژانویه سال جاری میلادی پیش بینی کرده بود.

رندر 360 درجه غیر رسمی از وان پلاس 8 پرو:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Erfanalone۹۲
    Erfanalone۹۲ | ۲۷ مهر ۱۳۹۸

    یکم شبیه اس۱۰هست

مطالب پیشنهادی