ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فیسبوک
تکنولوژی

اضافه شدن دارک مود به نسخه بتای وب سایت فیسبوک

چندی پیش فیسبوک خبر از تست حالت دارک مود در برنامه و وب سایت خود داده بود. به نظر می رسد که به صورت آزمایشی حالت دارک مود به وب سایت این شبکه اجتماعی اضافه ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | ۱۰:۴۵

چندی پیش فیسبوک خبر از تست حالت دارک مود در برنامه و وب سایت خود داده بود. به نظر می رسد که به صورت آزمایشی حالت دارک مود به وب سایت این شبکه اجتماعی اضافه شده است.

ابتدا تست دارک مود روی اپلیکیشن اندروید فیسبوک بود که اجازه می‌داد کاربران، این شبکه اجتماعی را با پس زمینه مشکی و نوشته‌های سفید تجربه کنند. اما پس از تغییرات امروز، به نظر می‌رسد که برخی از کاربران می‌توانند به صورت آزمایشی نسخه بتای وب سایت فیسبوک را در حالت دارک مود مشاهده کنند.

برخی از کاربران سایت اسکرین شات‌هایی را منتشر کرده‌اند که در آن‌ها به خوبی می‌توان حالت دارک مود فیسبوک را مشاهده کرد. به نظر می‌رسد که طراحی جدید وب سایت و حالت دارک مود، با طراحی ارائه شده در کنفرانس سالانه F8 یکسان است و این کمپانی به وعده خود عمل کرده است. البته گفتنی است که نمای جدید سایت فیسبوک، به شدت به توییتر شباهت دارد.

فیسبوک

اگر به هر دلیلی نتوانستید با حالت دارک مود ارتباط برقرار کنید، می‌توانید با کلید تغییر وضعیت ارائه شده، وب سایت فیسبوک را به حالت لایت مود در بیاورید و مانند گذشته از آن استفاده کنید. البته با توجه به استفاده از رنگ‌های شاد و طراحی گرافیکی سایت، دارک مود حس خوبی به کاربران القا می‌کند و تا حدودی هم وب سایت مینیمال فیسبوک را جذاب‌تر می‌کند.

با این حال نباید فراموش کنید که دارک مود فیسبوک، نسخه بتا بوده و فعلا فقط با دعوتنامه قادر خواهید بود آن را فعال کنید. همچنین با توجه به آزمایشی بودن این نسخه از وب سایت، باید انتظار داشت که طراحی آن دستخوش تغییرات ریز و درشت شود. با در نظر گرفتن فیسبوک، می‌توان گفت که اکثر برنامه‌نویسان و توسعه‌دهندگان همگی دارک مود را پذیرفته‌اند و تقریبا برنامه‌ای نمانده که این حالت را در اختیار کاربران قرار نداده باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی