ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

نحوه دریافت سود تاخیر در تحویل محصولات ایران خودرو و سایپا

بدعهدی خودروسازان همچنان به داستان دنباله‌داری بدل شده است. در این شرایط اقتصادی برخی مردم سرمایه‌هایشان را به کالا تبدیل کرده‌اند. برخی دیگر نیز پول‌های پس ‌انداز خود را صرف خرید خودرو کردند؛ این در ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۱ آبان ۱۳۹۸ | ۱۵:۳۰

بدعهدی خودروسازان همچنان به داستان دنباله‌داری بدل شده است. در این شرایط اقتصادی برخی مردم سرمایه‌هایشان را به کالا تبدیل کرده‌اند. برخی دیگر نیز پول‌های پس ‌انداز خود را صرف خرید خودرو کردند؛ این در حالی که بخشی سرمایه‌های مردم از سال گذشته تاکنون در دست خودروسازان معطل باقی مانده است.

تاخیر در تحویل خودروی فروخته شده از جمله مشکلات خریداران خودرو در ایران است. اخیرا به دلیل تحریم ها و مشکلات فراوان خودروسازان، خودروهای ثبت نامی با تأخیر زیاد به خریداران تحویل داده می شوند. در اصلاحیه آیین نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو، ضوابط پرداخت جریمه تاخیر در تحویل خودروها تعیین شده و خودروسازان و واردکنندگان خودرو ملزم به پرداخت سود تأخیر به خریداران شده ‌اند.

در دعوتنامه های صادر شده سود مشارکت تا تاریخ صدور دعوتنامه ها محاسبه شده است و سود های مربوطه تا زمان دریافت خودرو می‌بایست توسط مالک پیگیری و دریافت گردد.

سود تأخیر

لذا خواهشمند است پس از دریافت خودرو طی تماس با مرکز پاسخگویی ایران خودرو و سایپا و ارائه ردیف قرارداد سود متعلقه از زمان تسویه حساب تا تحویل خودرو را پیگیری فرمایید.

 بند مهم دعوتنامه:

مشتری محترم با توجه به فاصله زمان تحویل خودروهای اعلام شده در این دعوتنامه، سود مشارکت و سود تأخیر از زمان صدور دعوتنامه تا تاریخ فاکتور محاسبه و پس از تحویل خودرو از طریق امور مشتریان این شرکت قابل دریافت است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • مرتضی انتظاری وایقان
    مرتضی انتظاری وایقان | ۲۳ تیر ۱۴۰۱

    من نمیدونم چه اصراری دارین برای تولید خودرو شما که تحریم هستین مثلا الان خودرو ندارین تحویل بدین چرا ثبت نام میکنید باز پارسال برج ۲ دوتا خودرو فروختم وانتراید صفر و ساینا مول ۹۶ در ارزانی ها فروختم کوئیک اس نوشتم الان ۱۵ ماه شده خودرویی به من تحویل ندادن حدود ۲۰۰ میلیون ضرر کردم دوبار تغییر قیمت خورد بهم واقعا چرا اخه چرا انقدر مردم آزاری میکنید و با کمال وقاحت پیامک دادین که بیا بجاش یک خودروی دیگ بدیم من اگه خودروی دیگ میخواستم دل‌درد نداشتم این رو ثبت نام کنم و بعد از این همه ضرر و زیان یک خودروی دیگ بردارم بخدا موتور باکسر فروختم ۳۰ میلیون ۷۰ میلیون شده بخاطر تغییر قیمت های شما حالا چرا دیگ گران نمیکنید یا شانس ما بود و تفاوت این خودرو با بازار بیرون کلا ۳۰ میلیون هستش ینی از حماقت خودم حرصم میگیره که چرا به شما دزدها و مافیا یی ها اعتماد کردم

  • mahdi mc
    mahdi mc | ۲ آبان ۱۳۹۸

    پنگونا هم پرواز میکنن???

  • Erfanalone۹۲
    Erfanalone۹۲ | ۱ آبان ۱۳۹۸

    اره به همین خیال باشین???اون روزی که ایران خوردو و سایپا سود تاخیر بدن ایرانسلم دزدی نمیکنه از مردم?....

مطالب پیشنهادی