ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کاوازاکی Z H2 رونمایی شد؛ موتورسیکلت شهری 197 اسب بخاری مجهز به سوپرشارژر

کاوازاکی سرانجام از جدیدترین موتورسیکلت شهری مجهز به سوپرشارژر خود به نام کاوازاکی Z H2 رونمایی کرد. این موتورسیکلت با ظاهر عریان (با کمترین میزان فلاپ و قطعات پلاستیکی آیرودینامیک در بدنه) ظاهر مدل Kwaka ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱ آبان ۱۳۹۸ | ۱۱:۳۰

کاوازاکی سرانجام از جدیدترین موتورسیکلت شهری مجهز به سوپرشارژر خود به نام کاوازاکی Z H2 رونمایی کرد. این موتورسیکلت با ظاهر عریان (با کمترین میزان فلاپ و قطعات پلاستیکی آیرودینامیک در بدنه) ظاهر مدل Kwaka را با قدرت جنون آمیز 197 اسب بخاری مدل H2 ترکیب کرده و به هیچ وجه برای افراد آماتور ساخته نشده است.

موتور کاوازاکی Z H2 روز گذشته در موتور شوی توکیو رونمایی شد و کنترل آن در ابتدای شتاب گیری نرم و قابل کنترل و در سرعت های بالا همانند رها شدن تیر از کمان و جنون آمیز عنوان شده است.

موتورسیکلت کاوازاکی Z H2 رونمایی شد

موتور موتورسیکلت کاوازاکی Z H2 از مدل H2 SX قرض گرفته شده و تغییرات متعددی روی آن صورت گرفته است. مجموعه این اصلاحات منجر به گشتاور بیشتر در دور موتور کمتر از 7000 بر دقیقه و همچنین افزایش ناچیز قدرت در دور 8500 بر دقیقه پیش از حرکت تیرکمانی شده و در ادامه موتورسوار را تا پیش از رسیدن به محدوده قرمز موتور به قدرت 197 اسب بخار می رساند.

ظاهر موتور سیکلت Z H2 همان چیزی است که از این گونه موتور سیکلت ها انتظار می ورد. طراحی آن بیننده را یاد ربات های فیلم تبدیل شوندگان انداخته و چراغ های ال ای دی عینک مانند جلو مدل Z1000 را در ذهن تداعی می کنند. داربست های سبز رنگ فریم بدنه نیز به رعب آور شدن ظاهر موتور کمک کرده اند.

کاوازاکی Z H2 همانند مدل H2 از رینگ هایی به رنگ خاکستری براق با قسمت هایی به رنگ خاکستری مات برخوردار است. موتور این مدل ظاهر چندان زیبایی ندارد ولی به هیچ وجه مانع از سوار شدن بر این اسب رام نشدنی نمی شود.

یک نمایشگر TFT در داشبورد برای نمایش دادن اطلاعات مختلف موتور از جمله وضعیت اتصال گوشی تعبیه شده است. به لطف اهرم گاز که از تکنولوژی Drive-by-wire بهره می برد و همچنین واحد مدیریت اینرسی، این موتور از قابلیت هایی همچون کروز کنترل، کنترل کشش، حالت های مختلف قدرت، لانچ کنترل، ترمز ABS و سامانه مدیریت وارد شدن به پیچِ اختصاصی کاوازاکی به نام KCMF بهره می برد.

سیستم تعلیق موتورسیکلت Z H2 همانند مدل H2 توسط Showa ساخته شده و از ضربه گیرهای تماماً قابل تنظیم بهره می برد. ترمزهای مونوبلاک ساخت کمپانی برمبو (Brembo) هستند.

تیزر معرفی موتورسیکلت کاوازاکی Z H2:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • علی قنبری
    علی قنبری | ۱ آبان ۱۳۹۸

    محشره ، تو ایران چند تا H2R هست با رقم میلیاردی

مطالب پیشنهادی