ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کالبدشکافی وان پلاس 7T نقصی کوچک در بدنه را فاش کرد [تماشا کنید]

«زک نلسون» از کانال JerryRigEverything برای باخبر شدن از اینکه پشت پیکربندی دایره ای دوربین وان پلاس 7T چه خبر است، این گوشی را کالبدشکافی کرد. او در این کالبدشکافی به جنبه تزئینی حفره بزرگ ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲ آبان ۱۳۹۸ | ۱۳:۰۰

«زک نلسون» از کانال JerryRigEverything برای باخبر شدن از اینکه پشت پیکربندی دایره ای دوربین وان پلاس 7T چه خبر است، این گوشی را کالبدشکافی کرد. او در این کالبدشکافی به جنبه تزئینی حفره بزرگ پنل پشتی که پاشنه آشیل این گوشی هم هست، پی برد.

در تست مقاومت وان پلاس 7T دیدیم که پنل پشتی این گوشی در تست خمیدگی به راحتی ترک خورد. به گفته زک نلسون پیکربندی دایره ای دوربین پاشنه آشیل وان پلاس 7T شده و در صورتی که کاربر سهواً روی آن بنشیند و یا از دستش بیفتد، پنل شیشه ای پشت به آسانی می شکند.

نلسون برای مطمئن شدن از ادعای فوق، وان پلاس 7T را کالبدشکافی کرده که در ادامه ملاحظه می کنید:

همانطور که در ویدیو مشاهده کردید، پیکربندی دایره ای دوربین کاملاً جنبه ظاهری داشته و در عملکرد هیچ تاثیری ندارد. سنسورها به شکل افقی در یک ردیف کنار هم قرار گرفته اند و LED فلش در یک برد جداگانه کنار آنتن NFC جا خوش کرده است.

حفره بزرگ در پنل پشتی هیچ منفعتی برای دوربین ها نداشته. شاید اگر وان پلاس پنل پشتی وان پلاس 7T را برای تنوع تغییر نمی داد و از همان طراحی نسل قبل استفاده می کرد، شاهد پنل مقاوم تری می بودیم.

خوشبختانه تنها نقطه ضعف وان پلاس 7T از لحاظ کیفیت ساخت، پیکربندی دایره ای دوربین است و در ادامه کالبدشکافی از این گوشی به خوبی یاد می شود. از دیگر نقاط ضعف این تلفن هوشمند می توان به نبود جک 3.5 میلیمتری هدفون و شیار کارت microSD اشاره کرد.

کمپانی وان پلاس با توجه به اینکه به طور رسمی موفق به کسب گواهینامه IP برای وان پلاس 7T نشده ولی با به کار گیری تعداد زیادی پلاستیک در نقاط باز و همچنین اطراف اتصالات کابل های نواری، گوشی را به خوبی در برابر ورود آب درزگیری کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Ahmad
    Ahmad | ۲ آبان ۱۳۹۸

    من این گوشی رو سفارش دادم به نظرتون ارزش داره یا کنسل کنم، والا از وقتی سفارش دادم مدام ویدئو بد بودن بدنه رو همه جا میگن ?

    • عزراییل
      عزراییل | ۲ آبان ۱۳۹۸

      سراغ گوشی برو که توی بازار خودشو ثابت کرده باشه

مطالب پیشنهادی