ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

خلف وعده و اعلام زمان جدید برای تحویل خودرو های معوق ایران خودرو و سایپا

موضوع تحویل خودرو های ثبت نامی همچنان یکی از معضلات پیش روی مصرف کنندگان خودرو در سراسر کشور است و در برخی موارد نیز خودروسازان توجهی به مطالبات به حق مردم ندارند. عدم نظارت کافی ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۳ آبان ۱۳۹۸ | ۱۲:۰۰

موضوع تحویل خودرو های ثبت نامی همچنان یکی از معضلات پیش روی مصرف کنندگان خودرو در سراسر کشور است و در برخی موارد نیز خودروسازان توجهی به مطالبات به حق مردم ندارند. عدم نظارت کافی بر عملکرد خودروسازان در تحویل به موقع خودروهای ثبت نامی باعث نارضایتی مردم شده است.

پس از وعده پایان خرداد ماه سال 98 (اعلام شده توسط رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس) و بعد پایان مهر ماه سال 98 (توسط معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و قائم مقام گروه خودروسازی سایپا) این بار یک نماینده دیگر مجلس از فرصت جدید به خودروسازان برای تحویل خودرو های معوق سال گذشته خود خبر داد.

تحویل خودرو

سیدجواد حسینی ‌کیا، نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی گفت: «قرار شده تا پایان امسال تعهدات سال قبل خودروسازان عملی شود، منتها در خصوص برخی از خودروها ظرفیت انجام تعهد نیست و باید تبدیل شود که عمده مشکلات آن حل می ‌شود.»

دبیر اول کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: «از سویی دیگر خودروسازی ‌ها ظرفیت جبران ضرر و زیان سرمایه ‌گزاری مشتریان را ندارند و در این شرایط مشتریان ضرر می‌کنند. در این شرایط باید حاکمیت و دولت ورود و به میزانی که ارزش پول ملی کاهش یافته، ضرر مشتریان را جبران کند.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Erfanalone۹۲
    Erfanalone۹۲ | ۳ آبان ۱۳۹۸

    حقمونه...اونایی که هنوز پولشونو مفتی میدن دست این دزدا حقشونه ماشین گیرشون نیاد و اخرشم با عذر و بهانه و منت یه ماشین بی کیفیت و قدیمی و بدون خدمات پس از فروش و چمد برابر قیمت بره تو پاچه شون

مطالب پیشنهادی