ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ این سیاهچال‌های زیبا

بهار سال گذشته بود که نسخه موبایل بازی ممورپج Black Desert Online از استودیوی کره‌ای Pearl Abyss برای موبایل گیمرهای کره‌ای منتشر شد و گیمرهای دیگر در سراسر دنیا منتظر خبر عرضه این بازی به صورت ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۳ آبان ۱۳۹۸ | ۱۹:۰۰

بهار سال گذشته بود که نسخه موبایل بازی ممورپج Black Desert Online از استودیوی کره‌ای Pearl Abyss برای موبایل گیمرهای کره‌ای منتشر شد و گیمرهای دیگر در سراسر دنیا منتظر خبر عرضه این بازی به صورت جهانی بودند. سرانجام ماه گذشته انتظار گیمرها به سر آمد و Pearl Abyss اعلام کرد که بازی قرار است به صورت جهانی در تاریخ 21 آذر (12 دسامبر) برای اندروید و iOS منتشر شود. در حال حاضر هم بازی برای Pre registration در گوگل پلی در دسترس قرار گرفته است.

اتفاق جالب این هفته اعلام خبر همکاری «گوییچی سودا» ملقب به سودا 51 و «هیدتاکا سوهیرو» بود که فعلا پروژه بارسلونا نام گرفته و گویا قرار است برای پلتفرم‌های موبایل، نینتندو سوییچ و گوگل استیدیا منتشر شود. در حال حاضر جزئیات بیشتری از این همکاری مشترک در دسترس نیست اما بر اساس گفته‌های سودا 51 و سوهیرو که او هم بین گیمرها با نام سوئری 65 معروف شده، بازی مذکور یک تجربه ساده و مفرح برای دستگاه‌های همراه است. هنوز ناشر بازی به صورت دقیق مشخص نشده اما صحبت‌ها حاکی از این هستند که احتمالا این پروژه با همکاری Devolver Digital تحقق خواهد پذیرفت.

ROME: Total War - Alexander

بازی توتال وار برای موبایل

از آنجایی که استودیوی  Feral Interactive چند وقتی هست که مشغول پورت کردن قسمت‌های مختلف بازی توتال وار برای موبایل است، شاید همه منتظر خبر عرضه اکسپنشن مجزای دیگری از این بازی با نام ROME: Total War - Alexander برای اندروید و iOS بوده‌اند. این بازی یک عنوان پریمیوم است که با قیمت 4.99 دلار در گوگل پلی و اپ استور در دسترس قرار گرفته و به عنوان یک بازی برای به چالش کشیدن بازیکنانی است که پیشتر کاملا بر دنیای بازی اصلی و اکسپنشن Barbarian Invasion تسلط پیدا کرده‌اند.

به گفته سازندگان این قسمت از بازی توتال وار برای موبایل تجربه کاملی از نسخه ROME: Total War - Alexander پی‌سی برای گیمرها به ارمغان آورده و بهینه شدن رابط کاربری بازی برای دستگاه‌های همراه هم در این موضوع سهم بزرگی ایفا می‌کند. توتال وار: الکساندر یک عنوان پریمیوم است که با قیمت 4.99 دلار قابل دانلود است.

ROME: Total War - Alexander

ROME: Total War - Alexander

سازنده: Feral Interactive قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 3000 مگابایت زبان:

Monolisk

مونولیسک که یک بازی سیاهچالگردی RPG با الهام از بازی تقدیر شده Bastion است، طبق برنامه در تاریخ 23 مهر برای اندروید و iOS منتشر شد. در این بازی زیبا و منحصر بفرد کنترل حرکات با استفاده از Tap روی صفحه انجام می‌شود و گیم پلی بازی هم همانطور که از یک بازی دانجن کرالر انتظار داریم به صورت هک اند اسلش طراحی شده است. برای پیش بردن بازی پنج هیروی مختلف با قابلیت‌های منحصر بفرد در اختیارتان قرار دارند که می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید.

از دیگر امکانات بازی این است که می‌توانید در مد ساخت لول، سیاهچال‌های منحصر بفرد خودتان را طراحی کرده و آن‌ها را با دیگر بازیکنان به اشتراک بگذارید تا آن‌ها بازی در سیاهچال خلق شده توسط شما را تجربه کنند. علاوه بر این قادرید بازی در سیاهچال‌های طراحی شده توسط بازیکنان دیگر را نیز تجربه کرده و با چالش‌های جدیدی رو به رو شوید.

MONOLISK

MONOLISK

سازنده: Trickster Arts قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 71/243.4 مگابایت زبان:

Bad North: Jotunn Edition

Bad North: Jotunn Edition یک بازی روگ لایک با طراحی هنری زیبا و گیم‌پلی استراتژی منحصر بفرد است که شما را وارد دنیای وایکینگ‌ها می‌کند. در این بازی از مکانیزم همزمان استفاده می‌شود و المان‌های سبک بقا در آن خودنمایی می‌کنند. در واقع بهترین حالتی که در بازی برایتان پیش می‌آید موفقیت در بقاست و با زنده ماندن در واقع به پیروزی اصلی دست پیدا کرده‌اید.

همانطور که در هفت سنگ هفته گذشته گفتیم در این بازی باید از جزیره‌تان در مقابل حملات وایکینگ‌ها محافظت کنید. این در حالی است که تمام جزایر بازی به صورت همزمان خلق می‌شوند و همین مساله نوید یک گیم‌پلی غیر تکراری و تجربه‌ای منحصر بفرد را برای هر دور بازی می‌دهد. با اینکه Bad North: Jotunn Edition در نگاه اول طراحی مینیمال و بسیار ساده‌ای دارد اما بازی عمق بسیار خوبی دارد و شاید به همین خاطر بوده که در زمان انتشارش برای کنسول‌ها، یکی از بهترین عنوان‌های مستقل آن سال لقب گرفت.

Bad North: Jotunn Edition

Bad North: Jotunn Edition

سازنده: Raw Fury قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 45/354.6 مگابایت زبان:

The King of Fighters ALLSTAR

این بازی اکشن RPG که از سال 2018 برای گیمرهای ژاپنی منتشر شده بود، حالا به صورت رسمی برای بازیکنان دیگر هم در دسترس قرار گرفته است. در نگاه اول بازی شباهت زیادی به عناوینی همچون شورش در شهر دارد و باید با مبارزه در برابر موج‌های دشمنان که یکی پس از دیگری به سمتتان هجوم می‌آورند باید در بازی پیشروی کنید.

همانطور که از اسم بازی پیداست تقریبا تمام کاراکترهای این فرنچایز در بازی حضور دارند و این یعنی می‌توانید با 50 کاراکتر و مبارز در The King of Fighters All Star بازی کنید. اگر از علاقه‌مندان این سری هستید و یا به عناوین اکشن RPG در سبک و سیاق شورش در شهر علاقه‌مندید انجام این بازی به شما توصیه می‌شود و اگر نه هم که با امتحان نکردن آن چیز زیادی را از دست نخواهید داد.

The King of Fighters ALLSTAR

The King of Fighters ALLSTAR

سازنده: Netmarble قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 85/228.2 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Reza Dark
    Reza Dark | ۵ آبان ۱۳۹۸

    عالی مثل همیشه خسته نباشید...

مطالب پیشنهادی