ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هیدروژن ۲
تکنولوژی

بنیانگذار شرکت RED بازنشسته شد و پروژه هیدروژن را کنسل کرد

«جیم جنارد» (Jim Jannard)، بنیانگذار شرکت «رد» (RED) که با پروژه هیدروژن رویاهای بزرگی در دنیای تلفن هوشمند در سر می پروراند، پس از عرضه تنها یک محصول (رد هیدروژن وان)، به دلیل مشکلات جسمی ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۳ آبان ۱۳۹۸ | ۱۴:۳۰

«جیم جنارد» (Jim Jannard)، بنیانگذار شرکت «رد» (RED) که با پروژه هیدروژن رویاهای بزرگی در دنیای تلفن هوشمند در سر می پروراند، پس از عرضه تنها یک محصول (رد هیدروژن وان)، به دلیل مشکلات جسمی اعلام بازنشستگی کرد و پروژه هیدروژن را متوقف نمود.

گوشی 1295 دلاری هیدروژن وان، اولین تلفن هوشمند شرکت رد بود و نخستین بار سال 2017 معرفی شد. این گوشی از نمایشگر هولوگرافیک، دوربین پیشرفته و قابلیت ماژولار برای آپگرید شدن بهره مند بود. این محصول پس از کش و قوس های فراوان سرانجام اکتبر سال 2018 به بازار عرضه شد ولی کاربران استقبال خوبی از آن نکردند.

گوشی رد هیدروژن وان

ماژول هایی که سازنده قول آنها را داده بود هیچگاه عملی نشدند تا اینکه جنارد در ماه مارس سال جاری میلادی قول تغییرات بزرگی را برای پروژه هیدروژن داد و گفت که شرکت در حال کار روی مدلی از گوشی هیدروژن وان با دوربین حرفه ای توسط تیم رد است و از قطعات ساخت شرکت های دیگر استفاده نخواهد کرد.

جنارد ناکامی های هیدروژن وان را به عملکرد بد شرکت چینی شریک در این پروژه نسبت داد و اوایل مرداد ماه امسال گفت که گوشی هیدروژن 2 با ماژول دوربین بهبود یافته در راه است. ولی با توجه به این خبر، این گوشی هیچ گاه تحت برند هیدروژن به بازار عرضه نخواهد شد. البته ممکن است این محصول تحت نام دیگری به بازار عرضه شود.

جنارد در ادامه اعلامیه خود وعده می دهد که خریداران هیدروژن وان را تنها نگذاشته و پشتیبانی از این گوشی همچنان ادامه خواهد داشت. او حتی از دوربین بعدی این شرکت به نام Komodo 6K نیز رونمایی کرد و گفت که به نحوی با هیدروژن وان قابل استفاده خواهد بود.

جیم جنارد از زمان تاسیس شرکت رد در سال 1999 مرد شماره یک این شرکت و دوربین های گرانقیمت آن بوده است. به گفته وی شرکت RED Digital Cinema تحت رهبری «Jarred Land»، رییس فعلی، «Tommy Rios»، معاون اجرایی رییس و «Jamin Jannard»، رییس بازاریابی و خلاقیت همچنان به فعالیت ادامه خواهد داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی