ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دستبند سلامتی هواوی بند 4 با قیمت 30 دلار رونمایی شد

هواوی از جدیدترین دستبند سلامتی خود به نام بند 4 رونمایی کرد که از لحاظ ظاهری و قابلیت ها شباهت زیادی با آنر بند 5 دارد. این دستبند برای افرادی است که به دنبال یک ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۳ آبان ۱۳۹۸ | ۱۲:۳۰

هواوی از جدیدترین دستبند سلامتی خود به نام بند 4 رونمایی کرد که از لحاظ ظاهری و قابلیت ها شباهت زیادی با آنر بند 5 دارد. این دستبند برای افرادی است که به دنبال یک دستبند سلامتی با قابلیت های متعدد اما با قیمت کم هستند.

هواوی بند 4 از نمایشگر TFT با شیشه 2.5D به ابعاد 0.96 اینچ با رزولوشن 160 در 80 پیکسل بهره می برد و اطلاعاتی مثل ساعت و تاریخ، داده های سلامتی و نوتیفیکیشن ها را به کاربر نمایش می دهد.

دستبند سلامتی هواوی بند 4 رونمایی شد

دستبند سلامتی هواوی بند 4 قابلیت پایش خواب، ضربان قلب، قدم ها، فاصله، کالری و همچنین فعالیت هایی مثل پیاده روی، دویدن و دوچرخه سواری را دارد. این دستبند تا عمق 50 متری در برابر نفوذ آب مقاوم بوده و با اندروید 4.4 و iOS 9.0 به بالا سازگار است. این گجت پوشیدنی از بلوتوث 4.2 بهره می برد ولی خبری از NFC نیست.

باتری هواوی بند 4 از ظرفیتی برابر با 91 میلی آمپر ساعت برخوردار است که به گفته هواوی یک هفته تا 9 روز دوام خواهد داشت. می توان به لطف درگاه USB-A تعبیه شده در این دستبند و با جدا کردن قسمتی از بند، آن را به آسانی با پریزهای USB-A شارژ کرد.

هواوی بند 4 در سه رنگ مشکی، صورتی و قرمز از هم اکنون در اندونزی با قیمت 32 دلار و تایلند با قیمت 35 دلار قابل خریداری است و از تاریخ 1 نوامبر (10 آبان) در چین با قیمت 30 دلار روانه بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی