ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گوشی تاشو TCL
تکنولوژی

نمونه اولیه گوشی تاشو TCL را ببینید

گوشی های تاشو از جمله نوآوری های اخیر صنعت موبایل هستند که تلاش می کنند تحولی تازه در این عرصه ایجاد کنند و لذا هر روز که می گذرد شرکت جدیدی ورود خود به این ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳ آبان ۱۳۹۸ | ۱۳:۰۰

گوشی های تاشو از جمله نوآوری های اخیر صنعت موبایل هستند که تلاش می کنند تحولی تازه در این عرصه ایجاد کنند و لذا هر روز که می گذرد شرکت جدیدی ورود خود به این عرصه را اعلام می کند. TCL همان شرکتی است که گوشی های بلک بری و آلکاتل را تولید میکند و خودش بیشتر در زمینه ساخت و فروش تلویزیون فعالیت دارد. این شرکت ساخت تلفن همراه با برند TCL را تازه مدتی است که شروع کرده و در نظر دارد دست به نوآوری های جالبی در زمینه ساخت موبایل های تاشو بزند و در همین رابطه روز گذشته از نمونه اولیه گوشی تاشو خود رونمایی کرده است.

گوشی تاشو TCL ظاهری شبیه به یک تبلت چهارگوش ۱۰ اینچی دارد و برخلاف محصولات هواوی و سامسونگ به جای یک لولا دو لولا دارد که در جهت های مخالف یکدیگر تا می شوند و دستگاه را به سه قسمت تقسیم می کنند. به این ترتیب با تا کردن گوشی، دستگاه تا حدودی شبیه به یک تلفن همراه معمولی می شود هرچند که ضخامت آن اندکی غیرعادی است.

در واقع مثل این می ماند که گلکسی فولد سامسونگ و میت X هواوی را در یک دستگاه داشته باشید. به لطف این طراحی ضمن آنکه تبلتی عریض تر را در اختیار خواهید داشت، این اطمینان به شما داده می شود که دست کم یکی از تاها همیشه به سمت بیرون است و در نتیجه می توانید از آن به عنوان یک موبایل معمولی استفاده کنید.

شرکت سازنده روز گذشته نمونه اولیه ای از این گوشی تاشو را که البته کار هم نمی کرد برای تست و بررسی طراحی در اختیار وبسایت CNET قرار داده بود. در گزارش این وبسایت به ترک های ریزی اشاره شده که از همان ابتدا روی نمایشگر دیده می شوند و انتظار می رود که در نسخه نهایی از بین بروند. علاوه بر این چهار دوربین هم در بخش پشتی بدنه این گوشی تاشو تعبیه شده و برای گرفتن سلفی و برقراری تماس های تصویری نیز یک دوربین سلفی در بخش جلویی دستگاه دیده می شود. با در نظر داشتن مشخصاتی که گفته شد اگر این گوشی تاشو به مرحله تولید انبوه برسد انتظار می رود که پیروز نهایی رقابت باشد.

نکته پایانی اینکه نمایشگرهای اولد شاید گزینه مناسبی برای ساخت محصولاتی با طراحی زیگ زاگ نباشند؛ در واقع ماهیت پلاستیکی این نمایشگرها به نوعی نقطه ضعف اصلی گوشی های تاشو بوده است. از آنجایی که China Star Optoelectronics Technology که شرکت خواهر TCL هم محسوب می شود و از جمله بزرگ ترین تولید کنندگان اولد در دنیا به شمار می رود، میتوان امیدوار بود که بالاخره راهکار مناسبی برای حل این مشکل پیدا کند.

گوشی تاشو TCL گوشی تاشو TCL گوشی تاشو TCL گوشی تاشو TCL گوشی تاشو TCL

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Gol pesar
    Gol pesar | ۳ آبان ۱۳۹۸

    دو فولد، دو چروك? دوبرابر خطرناكتر در سقوط

    صفحات منعطف تا دوامشون و مقاومتشون به حد گوشي هاي فعلي نرسه نميشه جايي براشون در آينده براشون متصور بود..

    احتمال هم داره تا قبل از تكامل اينها، تكنولوژي جديدتري معرفي بشه و پرونده شون براي هميشه بسته بشه...

  • مکس
    مکس | ۳ آبان ۱۳۹۸

    الان این تلفنه یا دمپایی ابریه؟????

  • Majid Mashhadi
    Majid Mashhadi | ۳ آبان ۱۳۹۸

    این چیه کیف زنونه است؟ ال سی دی هم که نداره برچسب زدن روش چقدر مذخرفه مثلا قرار باهاش چیکار کنند؟

مطالب پیشنهادی