ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

New 2019 DODGE Charger SRT Hellcat RWD Sedan

ماشین بازی: بررسی داج چارجر هلکت توسط یک کلکسیونر ایرانی [تماشا کنید]

خودروهای آمریکایی همواره طرفداران خاص خود را داشته اند. اگر از این افراد بپرسید که چرا عاشق مدل های آمریکایی هستید، احتمالا با پاسخ هایی مثل موتور قدرتمند، صدای اگزوز مهیب، اتاق بزرگ و طراحی ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۴ آبان ۱۳۹۸ | ۲۱:۰۰

خودروهای آمریکایی همواره طرفداران خاص خود را داشته اند. اگر از این افراد بپرسید که چرا عاشق مدل های آمریکایی هستید، احتمالا با پاسخ هایی مثل موتور قدرتمند، صدای اگزوز مهیب، اتاق بزرگ و طراحی عضلانی روبرو خواهید شد. از میان مدل های آمریکایی داج چارجر یکی از شاخص ترین ها به شمار می رود، به ویژه نسخه های کلاسیک این خودرو که به واسطه اتاق کوپه و کشیده خود از دور دست ها نیز قابل شناسایی هستند.

dodge charger 1970

چارجر در طول حیات 53 ساله اش، فراز و نشیب های زیادی را تجربه کرده و در کلاس هایی متفاوت تولید شده است. پس از افتضاحی که شرکت داج با نسل چهارم و پنجم چارجر به بار آورد، تولید این خودرو در سال 1987 متوقف شد.

DODGE-Charger-6148_9
نسل پنجم داج چارجر یک اتومبیل کوچک فست بک با سیستم انتقال قدرت به محور جلو بود

پس از وقفه ای نسبتا طولانی، خودروساز آمریکایی تصمیم گرفت دوباره نام چارجر را احیا کند. نتیجه این تصمیم در سال 2005 نمود پیدا کرد، زمانی که نسل ششم چارجر با یک پوست اندازی بنیادین در قالب مدلی سدان معرفی شد. این خودرو تا سال 2010 روی خط تولید قرار داشت.

2010-Dodge-Charger-SRT8-Hemi_Sedan-01-800

چارجر از سال 2011 تاکنون در نسل هفتم خود به سر برده و در سال 2015 نسخه فیس لیفت آن عرضه شده است. به منظور جلب نظر مشتریانی که به دنبال قدرت و هیجان هستند، نسخه فیس لیفت چارجر در نسخه SRT هلکت نیز تولید می شود.

dodge-charger-hellcat-the-drive-thumbnail_0

نیروبخش این نسخه همان موتور معروف 6.2 لیتری V8 است که به لطف پرخورانی از طریق سوپرشارژر می تواند 707 اسب بخار قدرت و 880 نیوتن متر گشتاور تولید کند. با چنین ارقام شگفت انگیزی داج چارجر SRT هلکت یکی از قدرتمندترین و سریع ترین سدان های کارخانه ای جهان لقب می گیرد.

dodge-charger-hellcat

دست اندرکاران کانال یوتیوبی و صفحه اینستاگرامی گاراژ بخردی در جدیدترین ویدیوی خود به سراغ این سوپر سدان آمریکایی رفته و مثل سابق به بررسی دقیق و موشکافانه آن پرداخته اند. چنانچه دوست دارید بیشتر و بهتر با ویژگی های داج چارجر SRT هلکت آشنا شوید، دعوت می کنیم در اولین فرصت تماشای ویدیوهای زیر را در برنامه های خود بگنجانید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی