ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جنگ تجاری آمریکا و چین
تکنولوژی

ابراز دلتنگی ترامپ برای کلید هوم آیفون

اگر حذف کلید هوم آیفون‌ها ناراحتتان کرده، تنها نیستید؛ دونالد ترامپ هم از این مشکل شاکی شده است. ترامپ اخیراً در یک توییت خطاب به تیم کوک، مدیرعامل اپل گفته: «کلید آیفون خیلی بهتر از ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۴ آبان ۱۳۹۸ | ۱۱:۴۵

اگر حذف کلید هوم آیفون‌ها ناراحتتان کرده، تنها نیستید؛ دونالد ترامپ هم از این مشکل شاکی شده است.

ترامپ اخیراً در یک توییت خطاب به تیم کوک، مدیرعامل اپل گفته: «کلید آیفون خیلی بهتر از سوایپ است!».

دونالد ترامپ در اوایل سال 2017 بعد از مدت ها گوشی اندرویدی خود را کنار گذاشت و به آیفون مهاجرت کرد. 2017، سالی بود که همچنان تمامی آیفون ها از کلید فیزیکی بهره می بردند. اما در همان سال، اپل از آیفون 10 رونمایی کرد که اولین گوشی شرکت با نمایشگر تمام صفحه و بدون کلید فیزیکی هوم به حساب می آمد. با این طراحی جدید، کاربران مجبور به استفاده از سوایپ از پایین برای بازگشت به صفحه هوم شدند.

با توجه به توییت، گمان می رود ترامپ یکی از جدیدترین آیفون های اپل را خریده؛ آیفون 11، 11 پرو یا آیفون 11 پرو مکس (بررسی دیجیاتو). با این حال به نظر نمی رسد اپل تصمیم به تغییر رویه طراحی خود داشته باشد و کلید هوم را به پرچمداران خود باز گرداند. اما شاید عرضه آیفون SE 2 با ظاهری شبیه به آیفون 8 در سال 2020 کاربران ناراضی از سوایپ را به سوی این گوشی ارزان قیمت تر بکشاند. شاید هم چاره در خرید آیفون 8 قدیمی باشد.

اما تا آن زمان، اپل برای دونالد ترامپ و احتمالاً شما که از سوایپ ناراضی هستی راه حلی دارد؛ می توانید از کلید هوم مجازی استفاده کنید. به این منظور به تنظیمات آیفون و سپس بخش های General > Accessibility > AssistiveTouch بروید و گزینه AssistiveTouch را روشن کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی