ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوشی گیمینگ ویوو iQOO Neo 855 با چیپست اسنپدراگون 855 معرفی شد

کمپانی چینی ویوو از جدیدترین گوشی گیمینگ خود در خانواده iQOO با نام iQOO Neo 855 رونمایی کرد. این گوشی با بهره مندی از چیپست اسنپدراگون 855 و پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی از ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۵ آبان ۱۳۹۸ | ۱۰:۳۰

کمپانی چینی ویوو از جدیدترین گوشی گیمینگ خود در خانواده iQOO با نام iQOO Neo 855 رونمایی کرد. این گوشی با بهره مندی از چیپست اسنپدراگون 855 و پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی از هم اکنون قابل پیش خرید بوده و از تاریخ اول نوامبر (10 آبان) به دست مشتری خواهد رسید.

گوشی گیمینگ iQOO Neo 855 از نمایشگر سوپر امولد به ابعاد 6.38 اینچ با نسبت تصویر 19.5 به 9 بهره مند است. حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش تعبیه شده و نسبت نمایشگر به بدنه نیز 90 درصد است. باتری گوشی 4500 میلی آمپر ساعتی بوده و به گفته سازنده نسبت به نسل قبل 30 درصد سریع تر به طور کامل شارژ می شود.

گوشی گیمینگ iQOO Neo 855

ناچ قطره ای در بالای نمایشگر پذیرای دوربین 12 مگاپیکسلی سلفی با ضریب اف 2.0 و تکنولوژی دوال پیکسل است. این دوربین برای باز کردن قفل صفحه هم به کار رفته و با استفاده از هوش مصنوعی زیباسازی عکس ها را انجام می دهد.

در پنل پشتی گوشی iQOO Neo 855 پیکربندی دوربین سه گانه به چشم می خورد که شامل سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.79، حسگر 8 مگاپیکسلی عریض با ضریب اف 2.2 و سنسور 2 مگاپیکسلی عمق سنج است.

گوشی مورد بحث برای عملکرد بهتر در اجرای بازی ها حالت های Game Magic Box و Game Space 2.5 را ارائه می کند و سیستم خنک کنندگی مایع در همکاری با ویژگی مدیریت گرما به نام Cooling Turbo گوشی را حین پردازش های سنگین در دمای بهینه نگه می دارد.

گوشی iQOO Neo 855 با سیستم عامل اندروید پای که رابطه کاربری فان تاچ 9 روی آن سوار شده در سه رنگ بنفش، سفید و مشکی و در چهار مدل با شروع قیمت 280 دلار برای مدل 6/64 گیگابایتی تا 380 دلار برای مدل 8/256 گیگابایتی، از هم اکنون تا تاریخ 31 اکتبر (9 آبان) قابل پیش خرید است. پس از این تاریخ ارسال آن به آدرس مشتری های اولیه و عرضه در خرده فروشی ها آغاز خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی