ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کدام تولید کنندگان تا پایان 2019 اندروید 10 را برای محصولاتشان منتشر می کنند؟

گوگل لیست تولید کنندگانی را منتشر کرد که تا پایان سال 2019 آپدیت اندروید 10 را به محصولات خود اضافه می کنند. اندروید 10 اواسط شهریور ماه امسال با قابلیت های جدید از جمله حذف ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۵ آبان ۱۳۹۸ | ۱۴:۰۰

گوگل لیست تولید کنندگانی را منتشر کرد که تا پایان سال 2019 آپدیت اندروید 10 را به محصولات خود اضافه می کنند.

اندروید 10 اواسط شهریور ماه امسال با قابلیت های جدید از جمله حذف دکمه بازگشت و دارک مود سراسری منتشر شد. خوشبختانه امسال به لطف پروژه Treble، شاهد انتشار سریع تر آپدیت های اندرویدی هستیم.

طبق اعلامیه گوگل، محصولات شرکت های ایسوس، ال جی، سامسونگ، موتورولا، ریلمی، اوپو، سونی، شارپ، ویوو و Transsion تا پایان سال جاری میلادی آپدیت جدیدترین سیستم عامل گوگل را دریافت خواهند کرد. غول نرم افزاری نام محصولات و همچنین تاریخ دقیق دریافت آپدیت را اعلام نکرده است.

شیائومی و اسنشال به عنوان اولین شرکت ها در صف به روز رسانی اندروید 10 حضور داشتند و تاکنون برخی از محصولات خود را به این ویرایش آپدیت کرده اند. شرکت وان پلاس پا را فراتر گذاشت و گوشی وان پلاس 7T را با جدیدترین نسخه اندروید به دست مشتری رساند و نام خود را در میان اولین شرکت ها ثبت کرد.

میت 30 پرو هواوی قرار بود اولین محصولی باشد که با اندروید 10 به بازار عرضه می شود ولی تاخیر در عرضه جهانی این گوشی به دلیل تحریم های آمریکا سبب شد تا نامش از لیست اولین گوشی هایی که آپدیت اندروید 10 را دریافت می کنند خط بخورد.

گوشی اسنشال فون و سری ردمی K20 همزمان با انتشار اندروید 10 برای خانواده پیکسل، آپدیت این نسخه را دریافت کردند. ویرایش بتای اندروید 10 نیز تا به حال برای محصولاتی همچون سری وان پلاس 6، سری گلکسی اس 10، سری گلکسی نوت 10، می میکس 3، می میکس 2S و بسیاری از گوشی های دیگر منتشر شده است.

تولیدکنندگان تجهیزات اصلی (OEM) به لطف پروژه Treble و برنامه های بتا که با اندروید پای معرفی شد، توانستند با سرعت بیشتری محصولات خود را به اندروید 10 آپدیت کنند. گوگل امیدوار است سال به سال آپدیت های اندرویدی با سرعت بیشتری منتشر شوند تا رکود و تکه تکه شدن از اکوسیستم اندرویدی از بین برود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • Hamid Reza
    Hamid Reza | ۸ آبان ۱۳۹۸

    خسته نباشید بابت اطلاعات دستو پا شکسته ای که قرار می دید
    نوکیا کجای این لیست قرار داره؟ همین العان نوکیا 8.1از اندروید 10 استفاده میکنه و گوشیهای بعدی در ماه های بعد یعنی قبل از سال 2020 آپدیت اندروید 10 دریافت میکنند
    سامسونگ دقیقا کجاست؟
    اگر ممکن هست مدلی از سامسونگ بنویسید که همین العان اندروید 10 استفاده میکنه نسخه بتا نه!

  • Reza Dark
    Reza Dark | ۵ آبان ۱۳۹۸

    اوف به به چه شود??

  • mehdi2038
    mehdi2038 | ۵ آبان ۱۳۹۸

    عجب توضیح مفصل و کاملی بود

مطالب پیشنهادی