ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بالن سلفی فضایی سامسونگ در ایالت میشیگان سقوط کرد

بالن سلفی فضایی سامسونگ که قرار بود سلفی «کارا دلوین» بازیگر معروف هالیوودی را به فضا بفرستد، بازگشت پرماجرایی به زمین داشت و در ایالت میشیگان آمریکا سقوط کرد. «نانسی مامبی وکی» یکی از اهالی ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۶ آبان ۱۳۹۸ | ۱۳:۰۰

بالن سلفی فضایی سامسونگ که قرار بود سلفی «کارا دلوین» بازیگر معروف هالیوودی را به فضا بفرستد، بازگشت پرماجرایی به زمین داشت و در ایالت میشیگان آمریکا سقوط کرد.

«نانسی مامبی وکی» یکی از اهالی شهرستان گراتیت در ایالت میشیگان با شنیدن صدای بلند در حیاط منزلش، بیرون رفت و جسم بزرگی را مشاهده کرد که روی زمین سقوط کرده بود. او سپس با پلیس تماس گرفت و همه با تعجب به این سازه عجیب و غریب خیره شدند.

برنامه سلفی فضایی سامسونگ

بالن سامسونگ که به ماهواره شباهت دارد، لوگوی سامسونگ و لوگوی شرکت «ریون» را روی خود داشت که یکی از تولیدکنندگان مطرح بالن در ایالت داکوتای شمالی به شمار می رود. شرکت ریون وظیفه جمع آوری بالن سقوط کرده را بر عهده گرفت.

سامسونگ به خبرگزاری NBC گفت این سقوط هیچگونه خسارت جانی به همراه نداشته و همچنین بابت مشکلات به وجود آمده، عذرخواهی کرد. البته سامسونگ می گوید این فرود [بخوانید سقوط] کاملاً برنامه ریزی شده بوده، ادعایی که هیچ عقل سلیمی آن را باور نمی کند.

بالن سلفی فضایی سامسونگ طبق برنامه SpaceSelfie قرار بود عکس سلفی «کارا دلوین» که با استفاده از گلکسی اس 10 پلاس ثبت شده بود را برای نخستین بار به فضا بفرستد. سپس کاربران می توانستند سلفی های خود را روی سایت مربوطه آپلود کنند تا شاید عکس آنها روی نمایشگر گلکسی اس 10 5G این بالن در فضا به نمایش درآید.

«بنجامین براون» مدیر ارشد مارکتینگ سامسونگ در اروپا در این رابطه می گوید:

ما با تداوم روحیه پیشتازی نشان می دهیم که اتفاقات هیجان انگیزی برای نمایشگرهای سامسونگ خواهد افتاد؛ حتی در استراتوسفر. شعار ما این است: «کارهایی که نمی توانید را انجام دهید» و برنامه SpaceSelfie نیز در همین راستاست.

گویا سقوط بالن سلفی فضایی سامسونگ در حیاط منزل شهروند آمریکایی نیز از همین اتفاقات هیجان انگیز است که برای نمایشگرهای سامسونگ می افتد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • min
    min | ۶ آبان ۱۳۹۸

    ??????

مطالب پیشنهادی