ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایرپاد پرو معرفی شد؛ ایرفون پریمیوم 250 دلاری اپل با قابلیت حذف نویز

اپل به شکل ناگهانی و در قالب بیانیه خبری از ایرپاد پرو رونمایی کرد. این ایرفون پریمیوم از قابلیت حذف نویز بهره می برد و از تاریخ 30 اکتبر یعنی دو روز دیگر به قیمت ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۶ آبان ۱۳۹۸ | ۲۰:۳۵

اپل به شکل ناگهانی و در قالب بیانیه خبری از ایرپاد پرو رونمایی کرد. این ایرفون پریمیوم از قابلیت حذف نویز بهره می برد و از تاریخ 30 اکتبر یعنی دو روز دیگر به قیمت 249 دلار وارد بازار خواهد شد. پیش فروش این محصول از امروز شروع شده و مثل همیشه فقط حق انتخاب رنگ سفید را خواهید داشت.

اپل ایرپاد پرو

اپل داخل بدنه ایرپاد پرو میکروفون هایی را تعبیه کرده که می توانند صداهای مزاحم محیط را تشخیص دهند و سپس ایربادها عملیات حذف نویز را انجام می دهند. سیستم حذف نویز مورد استفاده در این محصول، شبیه فناوری به کار رفته در هدفون های بیتز سولو پرو است که به تازگی معرفی شده است، و فقط حالا در ابعاد کوچک شاهد آن هستیم. فناوری حذف نویز اپل با نرخ 200 بار در ثانیه با صدای محیط تطبیق می یابد.

ایرپاد پرو قابلیت دیگری دارد که به شما اجازه می دهد علاوه بر موسیقی، صدای محیط اطراف را نیز بشنوید. سنسور فشار به کار رفته در بدنه این هدفون نیز امکان کنترل پخش موسیقی یا فعال کردن حالت عبور صدای محیط را فراهم می سازد.

اپل ایرپاد پرو

اپل مثل همیشه کیفیت صدای فوق العاده ای را با ایرپاد پرو نوید می دهد، که البته برای هدفون 250 دلاری چندان دور از ذهن نیست. قابلیتی به نام «اکولایزر انطباقی» به شکل خودکار، موسیقی را با شکل گوش شما تنظیم می کند. برخلاف ایرپادهای کنونی، ایرپاد پرو با سرگوشی های انعطاف پذیر تولید شده تا به خوبی داخل گوش شما جای بگیرند.

ایرپاد پرو مثل نسل دوم ایرپاد از شارژ بیسیم و فرمان های صوتی به کمک دستیار هوشمند سیری نیز پشتیبانی می کند. روکش محافظ میکروفون های به کار رفته در این محصول، وضوح تماس ها را در محیط های بادگیر تضمین خواهد نمود.

ایرپاد پرو در برابر عرق و آب مقاوم است. قاب این هدفون از درگاه لایتنینگ برای شارژ بهره می برد ولی کابل تبدیل لایتنینگ به USB-C هم داخل جعبه قرار گرفته است. به گفته اپل می توانید با یک بار شارژ تا 4.5 ساعت از پخش موسیقی لذت ببرید و در مجموع با استفاده از قاب شارژ، ایرپاد پرو یک روز کامل را با شما همراهی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی