ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسل سوم ساعت هوشمند موتو 360 با نمایشگر همیشه روشن معرفی شد

موتو 360 نسل سوم با چیپست اسنپدراگون 3100، حافظه رم یک گیگابایتی و حافظه داخلی 8 گیگابایتی رونمایی شد. نکته اینکه این محصول توسط موتورولا ساخته نشده و شرکت گمنامی به نام eBuyNow با همکاری ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۷ آبان ۱۳۹۸ | ۱۷:۰۰

موتو 360 نسل سوم با چیپست اسنپدراگون 3100، حافظه رم یک گیگابایتی و حافظه داخلی 8 گیگابایتی رونمایی شد. نکته اینکه این محصول توسط موتورولا ساخته نشده و شرکت گمنامی به نام eBuyNow با همکاری موتورولا سازنده آن است.

این ساعت هوشمند از نمایشگر همیشه روشن اولد به ابعاد 1.2 اینچ با رزولوشن 360 در 360 پیکسل بهره برده و از شارژ سریع نیز پشتیبانی می کند و در مدت زمان یک ساعت به طور 100 درصد شارژ می شود.

رونمایی از ساعت هوشمند موتو 360 نسل سوم

از دیگر قابلیت های این ساعت هوشمند می توان به سنسور ضربان قلب، GPS و NFC برای پرداخت های موبایلی اشاره کرد.

به گفته شرکت سازنده باتری موتو 360 نسل سوم یک روز کامل دوام می آورد و با فعال کردن حالت ذخیره باتری، این ساعت هوشمند می تواند حتی با باتری بسیار کم زمان را به مدت سه روز نمایش دهد. خبر خوب اینکه مثل نسل اول ظاهر این ساعت هوشمند دلرباست و دیگر خبری از حاشیه زیر نمایشگر نیست.

نکته جالب اینکه موتورولا دیگر سازنده اصلی نسل جدید ساعت هوشمند موتو 360 نیست و درست مثل شرکت های HMD و TCL که به ترتیب ناجی نوکیا و بلکبری شدند، شرکتی به نام eBuyNow نسل جدید موتو 360 را می سازد. البته تولید این محصول تحت لیسانس و همکاری موتورولا است ولی با این وجود شرکتی گمنام وظیفه ساخت نسل جدید را بر دوش می کشد.

باید دید عدم حضور پررنگ موتورولا در ساخت نسل جدید ساعت هوشمند موتو 360 چه تاثیری روی آن می گذارد. در سایت رسمی شرکت eBuyNow به سابقه 15 ساله این کمپانی در زمینه ساعت هوشمند اشاره شده است.

موتو 360 نسل سوم در رنگ های نقره ای، طلایی و مشکی با قیمت 349 دلار در ماه دسامبر سال جاری میلادی به بازار عرضه خواهد شد.

نسل اول موتو 360 (بررسی دیجیاتو) یکی از جذاب ترین ساعت های هوشمند زمان خود بود. این محصول یکی از اولین ساعت های هوشمند با سیستم عامل Wear بود و طراحی آن به مذاق خیلی از طرفداران گجت های پوشیدنی خوش آمد. متاسفانه مثل بسیاری از محصولات دنیای فناوری، این محصول نیز با گذشت زمان محبوبیت خود را از دست داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی