ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

iOS 13.3
نرم افزار و اپلیکیشن

اپل iOS 13.2 را همراه با تکنولوژی دیپ فیوژن منتشر کرد

بعد از هفته ها تست نسخه های مختلف بتا، روز گذشته اپل سرانجام iOS 13.2 را به صورت عمومی منتشر کرد و همراه با آن طیف وسیعی از قابلیت ها از جمله تکنولوژی دوربین دیپ ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۷ آبان ۱۳۹۸ | ۰۹:۳۰

بعد از هفته ها تست نسخه های مختلف بتا، روز گذشته اپل سرانجام iOS 13.2 را به صورت عمومی منتشر کرد و همراه با آن طیف وسیعی از قابلیت ها از جمله تکنولوژی دوربین دیپ فیوژن را ارائه نمود.

این آپدیت که از امروز در اختیار کلیه کاربران آیفون (از نسخه 6S به بعد) قرار می گیرد شامل چندین پچ برای رفع باگ های نسخه قبلی می شود و می توانید همین حالا آن را از اپ تنظیمات روی گوشی خود دانلود کنید.

اصلی ترین قابلیت اضافه شده به این نسخه همانطور که اشاره کردیم دیپ فیوژن است که در واقع نوعی تکنولوژی جدید برای پردازش تصاویر بوده و برای عکس های تدارک دیده شده که نور متوسطی دارند و قرار است که جزئیات بیشتری را به این عکس ها بیاورد. اپل این قابلیت را در جریان مراسم معرفی آیفون 11 پرو به نمایش گذاشت و در آن رویداد خاطر نشان کرد که به لطف دیپ فیوژن عکس ها بافت بهتری پیدا کرده و از میزان نویز آنها کاسته خواهد شد. البته اثرات این تکنولوژی شاید اندک باشند اما قطعا در نتیجه کار تاثیر مثبتی خواهند داشت.

اپل iOS 13.2

iOS 13.2 همچنین مجموعه جدیدی از اموجی ها را دارد که در تابستان گذشته توسط اپل مورد بررسی قرار گرفته بودند و قرار است کلکسیون اموجی های  iOS را فراگیر تر نمایند؛ به این ترتیب حالا افرادی که از ویلچر استفاده می کنند یا رنگ پوست متفاوتی دارند هم برای خود اموجی اختصاصی خواهند داشت.

تنظیمات جدیدی هم برای ارتقا حریم خصوصی به iOS 13.2 اضافه شده است که به لطف آنها میتوانید انتخاب کنید آیا اپل از تعاملات شما با سیری برای بهبود آن استفاده نماید یا خیر. وقتی آپدیت جدید را دریافت کردید قادر خواهید بود که اشتراک گذاری اطلاعات مربوط به تعاملات سیری با اپل را تایید یا رد کنید.

اپل iOS 13.2

نخستین بار که iOS 13 منتشر شد اپل از اضافه شدن قابلیت تازه ای به نام Announce Messages به آن خبر داد و حالا این ویژگی رسما به iOS آمده و به سیری امکان می دهد که وقتی از ایرپاد یا هدفون های دیگر همراه با گوشی خود استفاده می کنید پیام ها را برایتان بخواند.

در iOS 13.2 اموجی ها تنوع بیشتری پیدا کرده اند

آخرین قابلیت مهم اضافه شده به این نسخه از iOS، پشتیبانی از ایرپاد پرو جدید است که شب پیش رونمایی شد و به لطف این پشتیبانی از این پس می توانید وضعیت های حذف نویز برای ایرپاد را کنترل کنید و تنظیمات مربوط به شفافیت صدا را مطابق خواست خود تغییر دهید.

گفتنی است اپل در کنار این نسخه از iOS، نسخه های نهایی از iPadOS و tvOS را هم به همراه پشتیبانی از ایرپاد پرو منتشر کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی