ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوشی مستحکم گلکسی Xcover FieldPro برای نیروهای امدادی و پلیس معرفی شد

سامسونگ طی رویدادی در شهر شیکاگو از گوشی مستحکم خود به نام گلکسی Xcover FieldPro رونمایی کرد. به گفته شرکت کره ای این گوشی مناسب طیف گسترده ای از مشتریان سازمانی از جمله اداره های ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۸ آبان ۱۳۹۸ | ۱۵:۳۰

سامسونگ طی رویدادی در شهر شیکاگو از گوشی مستحکم خود به نام گلکسی Xcover FieldPro رونمایی کرد. به گفته شرکت کره ای این گوشی مناسب طیف گسترده ای از مشتریان سازمانی از جمله اداره های پلیس، نیروهای امدادی، تکنسین ها و سازمان های حمل و نقل است.

گوشی گلکسی Xcover FieldPro از نمایشگر 5.1 اینچی با رزولوشن 2560 در 1440 و نسبت تصویر 16 به 9، چیپست اگزینوس 9810، حافظه رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی (قابل ارتقاء تا 512 گیگابایت با کارت حافظه microSD) بهره می برد.

در پنل پشتی دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با Dual Aperture در کنار حسگر اثر انگشت و سه LED فلش قرار گرفته و پنل جلویی میزبان دوبین سلفی 8 مگاپیکسلی در حاشیه ضخیم بالای نمایشگر است.

در این گوشی دکمه های اختصاصی برای قابلیت «بگیر و صحبت کن» (Push-to-talk) و مواقع اضطراری تعبیه شده و طراحی آنها به شکلی است که فشردن آنها با دستکش ضخیم و در هوای بارانی و شرایط دشوار محیطی دیگر به آسانی انجام می شود.

این محصول از کانال رادیویی مخصوص نیروهای امدادی و پلیس به نام Band 14 پشتیبانی کرده و کاربر می تواند در مواقع اورژانسی مختصات جغرافیایی خود را نیز ارسال کند. باتری این گوشی ظرفیتی برابر با 4500 میلی آمپر ساعت داشته و به لطف باتری اضافه ای که در جعبه محصول قرار داده شده، کاربر می تواند به آسانی آنرا تعویض کند.

گلکسی Xcover FieldPro

گوشی Xcover FieldPro دارای گواهی IP68 بوده و بر اساس استاندارد نظامی MIL-STD 810G ساخته شده است و در برابر سقوط، شوک، لرزش ها، دمای بالا، باران، غبار و آب (تا عمق 1.5 متری به مدت 30 دقیقه) مقاومت می کند.

پلتفرم امنیتی Samsung Knox که برای حافظت از داده های گوشی به کار می رود، مجوز به کارگیری توسط دولت فدرال را کسب کرده است. مجموعه اینها سبب شده اند تا گوشی مورد بحث برای افرادی که در شرایط سخت محیطی کار می کنند مناسب باشد.

تلفن هوشمند Xcover FieldPro با سیستم عامل اندروید 9 (قابل ارتقا به اندروید 10) به دست نیروهای امدادی و پلیس می رسد و هنوز قیمت و احتمال عرضه آن برای مردم عادی مشخص نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی