ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ریزر از اولین ایرباد تماما بیسیم خود با تاخیر 60 میلی ثانیه‌ای رونمایی کرد

کمپانی ریزر از اولین ایرباد تماماً بیسیم خود به نام Hammerhead True Wireless رونمایی کرد. این هدفون 99 دلاری از بلوتوث 5 پشتیبانی کرده و با فعال کردن حالت گیمینگ، صداها را با تأخیر ناچیز ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۸ آبان ۱۳۹۸ | ۱۶:۳۰

کمپانی ریزر از اولین ایرباد تماماً بیسیم خود به نام Hammerhead True Wireless رونمایی کرد. این هدفون 99 دلاری از بلوتوث 5 پشتیبانی کرده و با فعال کردن حالت گیمینگ، صداها را با تأخیر ناچیز 60 میلی ثانیه ای به گوش کاربر منتقل می کند.

فرکانس پاسخگویی در ایرباد ریزر Hammerhead True Wireless به لطف درایورهای 13 میلیمتری، از 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز است. این هدفون دارای گواهینامه IPX4 بوده و به طور اتوماتیک با گوشی کاربر جفت می شود و از فرامین صوتی دستیار صوتی هوشمند پشتیبانی می کند.

ایرباد ریزر Hammerhead True Wireless معرفی شد

ریزر مدعی شده این محصول از ویرایش شخصی سازی شده بلوتوث 5 استفاده می کند که به کیفیت صدای بهتر و مصرف باتری کمتر در حالت گیمینگ منجر می شود. کاربر می تواند با سه بار ضربه زدن روی ایرباد این ویژگی را فعال کند.

ریزر چندین سرگوشی در سایزهای مختلف در جعبه محصول گذاشته تا کاربر بسته به سایز گوش خود از سرگوشی مناسب استفاده کند. قرارگیری این ایرباد در گوش ها مناسب توصیف شده ولی برای استفاده در مکان های شلوغ و پر سر و صدا مناسب نیست.

می توان کارهایی مثل عوض کردن آهنگ، پاسخ دهی به تماس ها یا فعال کردن دستیار صوتی هوشمند را به کمک دکمه های لمسی روی ایرباد ها انجام داد. البته برای تنظیم ولوم باید از گوشی کمک گرفت.

عمر باتری ایرباد ریزر Hammerhead True Wireless چنگی به دل نمی زند و با یک بار شارژ تنها 3 ساعت دوام می آورد. به کمک قاب شارژ که با درگاه USB-C شارژ می شود، مدت زمان شارژدهی تا  15 ساعت دیگر افزایش پیدا می کند.

ایرباد Hammerhead True Wireless ریزر از اکنون با قیمت 100 دلار از سایت رسمی ریزر قابل خریداری است که آنرا به گزینه مناسبی برای تمرین کردن کوتاه مدت در باشگاه و یا انجام بازی کال آو دیوتی موبایل تبدیل می کند. البته این محصول کار سختی برای رقابت خواهد داشت و باید دید حالت گیمینگ تا چه اندازه می تواند به فروش آن کمک کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی