ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کاتالینا
تکنولوژی

آپدیت های macOS 10.15.1 و watchOS 6.1 با پشتیبانی از ایرپاد پرو منتشر شدند

اپل آپدیت macOS 10.15.1 و همچنین جدیدترین به روز رسانی های watchOS 6.1 و tvOS 13.2 را منتشر کرد. از مهم ترین ویژگی های این به روز رسانی ها می توان به رفع باگ ها و ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۸ آبان ۱۳۹۸ | ۱۶:۰۰

اپل آپدیت macOS 10.15.1 و همچنین جدیدترین به روز رسانی های watchOS 6.1 و tvOS 13.2 را منتشر کرد. از مهم ترین ویژگی های این به روز رسانی ها می توان به رفع باگ ها و پشتیبانی از ایرپاد پرو اشاره کرد.

در آپدیت macOS 10.15.1 علاوه بر پشتیبانی از ایرپاد پرو، بیش از 70 ایموجی جدید اضافه شده و به لطف تنظیمات حریم شخصی جدید در این نسخه، کاربر می تواند از برنامه به اشتراک گذاری مکالمات سیری با کارمندان اپل خارج شود. قابلیت های جدیدی نیز به HomeKit اضافه شده که از جمله آنها می توان به پشتیبانی از HomeKit Secure Video اشاره کرد.

آپدیت macOS 10.15.1 چندین باگ در اپ های Contacts، Music و TV را برطرف کرده و انتقال دیتابیس های کتابخانه ویرایش های قبلی آیتونز به اپ های موزیک، پادکست و TV را بهبود بخشیده است.

در آپدیت macOS 10.15.1 می توان ار برنامه ارسال مکالمات سیری به اپل خارج شد

کاربران می توانند این آپدیت 4.49 گیگابایتی را از طریق بخش Software Update در System Preferences دریافت کنند. نصب این به روز رسانی به بیش از 18 گیگابایت فضای خالی نیاز دارد.

اپل با آپدیت watchOS 6.1 پشتیبانی از ایرپاد پرو را به این سیستم عامل آورد و حالا کاربران اپل واچ سری 1و 2 نیز می توانند از این ویرایش بهره مند شوند. از دیگر ویژگی های این به روز رسانی می توان به اضافه شدن اپ استور مستقل، واچ فیس های جدید و اخطارهای متعدد برای مراقبت از شنوایی اشاره کرد.

دارندگان اپل واچ سری 5 می توانند این به روز رسانی را از طریق اپ Watch آیفون و با رفتن به قسمت Software Update در بخش General دریافت کنند.

به‌روزرسانی tvOS 13.2 نیز برای Apple TV HD و 4K به منظور بهبود عملکرد کلی و پایداری سیستم عامل و همچنین پشتیبانی از ایرپاد پرو منتشر شده است. آپدیت کردن Apple TV HD و Apple TV 4K نیز از طریق بخش Software Update در قسمت System  انجام می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی