ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

علمی

این گربه چاق به خاطر امتناع از ورزش موضوع داغ شبکه‌های اجتماعی شد [تماشا کنید]

ویدیوهای ورزش کردن یک گربه چاق 11 کیلوگرمی به نام «سیندربلاک» (Cinderblock) تاکنون میلیون ها بار در توییتر و فیسبوک دیده شده و محبوبیت زیادی بین کاربران پیدا کرده است. صاحب قبلی سیندربلاک (به معنی ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۸ آبان ۱۳۹۸ | ۰۸:۳۰

ویدیوهای ورزش کردن یک گربه چاق 11 کیلوگرمی به نام «سیندربلاک» (Cinderblock) تاکنون میلیون ها بار در توییتر و فیسبوک دیده شده و محبوبیت زیادی بین کاربران پیدا کرده است.

صاحب قبلی سیندربلاک (به معنی بلوک سیمانی) بیش از اندازه به این گربه غذا داده است. او به دلیل بیماری خود و پدرش این گربه را در بیمارستان حیوانات «نورت شور» (Northshore Veterinary Hospital) در ایالت واشنگتن رها کرده است.

به گفته دامپزشکان این بیمارستان، سیندربلاک در ابتدا هیچ انگیزه ای برای لاغری نداشته و با نشستن کنار تردمیل با پنجه با آن بازی می کرده. سرانجام با تلاش آنها، این گربه هشت ساله به راه رفتن با کمترین سرعت روی تردمیل رضایت داده است:

سیندربلاک در حال حاضر در مسیر کاهش وزن قدم بر می دارد. در حساب اینستاگرام بیمارستان مورد بحث با اشاره به چاقی او و تاثیرات منفی آن روی زندگی این گربه، گفته شده که دامپزشکان با تمرینات فیزیکی و رژیم غذایی می خواهند به او کمک کنند تا لاغر شود.

ویدیوی راه رفتن سیندربلاک روی تردمیل تا هنگام درج این مطلب بیش از 5.6 میلیون بار در توییتر دیده شده و کاربران را شیفته خود کرده است. برخی از کاربران کاریکاتورهای بامزه ای از او کشیدند و  تعداد زیادی از آنها نیز با او ابراز همدردی کرده اند و از تجربیات خود در باشگاه نوشته اند.

یکی از کاربران توییتر می گوید: «ما در خانه به فکر تو هستیم سیندربلاک، تو می تونی، تمرینات را انجام بده.» یکی دیگر از کاربران توییتر هم نوشت: «من از لحاظ روحی درگیر مسئله کاهش وزن گربه شده ام. تو می تونی از پسش بربیایی سیندربلاک.»

حساب اینستاگرام بیمارستان مذکور هر چند وقت یکبار با انتشار ویدیوهای جدید از تمرینات لاغری این گربه چاق آپدیت می شود. دامپزشکان این بیمارستان با روش های مختلف به دنبال تشویق کردن گربه به حرکت کردن هستند و با پخش کردن غذا روی زمین و بازی کردن، او را به انجام حرکات فیزیکی وادار می کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • naser gh
    naser gh | ۸ آبان ۱۳۹۸

    تو خارج که این همه به حیوانات ارزش میدن تو ایران به ایرانی اینقدر ارزش نمیدن

مطالب پیشنهادی