ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پهپاد سبک و تاشوی DJI Mavic Mini با دوربین 2.7K معرفی شد

کمپانی DJI از پهپاد تاشو و سبک خود به نام DJI Mavic Mini رونمایی کرد. این پهپاد که در کف دست جا می شود، توانایی فیلمبرداری با رزولوشن 2.7K را داشته و با قیمت 399 ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۹ آبان ۱۳۹۸ | ۰۸:۳۰

کمپانی DJI از پهپاد تاشو و سبک خود به نام DJI Mavic Mini رونمایی کرد. این پهپاد که در کف دست جا می شود، توانایی فیلمبرداری با رزولوشن 2.7K را داشته و با قیمت 399 دلار برای مدل استاندارد از ماه آینده میلادی به بازار عرضه می شود.

پهپاد DJI Mavic Mini با وزن بسیار کم و تقریباً 250 گرمی خود، نیازی به ثبت در اداره هوانوردی فدرال آمریکا (FAA) نداشته و دارای حالت های متعدد پرواز مثل به حرکت چرخشی به دور سوژه، دور شدن از آن با حرکت مارپیچی و پرواز به عقب و بالای سوژه است.

پهپاد DJI Mavic Mini

قابلیتی به نام CineSmooth در این محصول تعبیه شده که با افزایش ترمزگیری هوایی، منجر به خلق ویدیوهایی سینمایی می شود. حالت معمولی Position و مود Sport نیز برای افرادی که تجربه بیشتری در کنترل پهپادها دارند در نظر گرفته شده اند. برای کنترل بهتر پهپاد در حالت Sport تصاویر دوربین به طور زنده به کنترلر ارسال می شود.

یکی از مهم ترین ویژگی های پهپاد DJI Mavic Mini دوربین آن است که دارای سنسور 1/2.3 اینچی بوده و تصاویر را در حالت 12 مگاپیکسل ثبت می کند و فیلمبرداری را با رزولوشن 1080p و 60 فریم بر ثانیه و یا با رزولوشن 2.7K و 30 فریم بر ثانیه انجام می دهد. دوربین به کمک یک گیمبال سه محوره موتوردار به بدنه پهپاد متصل شده که منجر به خلق تصاویری بدون لرزش می شود.

پهپاد DJI Mavic Mini

کمپانی DJI می گوید این پهپاد با یک بار شارژ حدوداً 30 دقیقه پرواز می کند و برای افرادی ساخته شده که می خواهند ماجراجویی های روزانه خود را ثبت کرده و از زوایای منحصر به فرد عکس و فیلم بگیرند.

مدل استاندارد پهپاد DJI Mavic Mini با ریموت کنترلر، باتری و یک ست ملخ اضافه به قیمت 399 دلار به بازار عرضه خواهد شد. مدل Fly More نیز 499 دلار قیمت داشته و شامل محافظ ملخ ها، سه باتری اضافه، هاب شارژ باتری، کیف، کنترلر و سه ست ملخ اضافه روانه بازار می شود. این پهپاد از تاریخ 11 نوامبر (20 آبان) به مشتریان ارسال خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی