ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بنچمارک منتسب به گلکسی S10 لایت در گیکبنچ منتشر شد

بنچمارکی منتسب به گوشی گلکسی اس 10 لایت روی سایت گیکبنچ قرار گرفته که به چیپست اسنپدراگون 855، حافظه رم 8 گیگابایتی و سیستم عامل اندروید 10 اشاره می کند. کاربر ناشناسی نتایج بنچمارک یک ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۹ آبان ۱۳۹۸ | ۱۳:۳۰

بنچمارکی منتسب به گوشی گلکسی اس 10 لایت روی سایت گیکبنچ قرار گرفته که به چیپست اسنپدراگون 855، حافظه رم 8 گیگابایتی و سیستم عامل اندروید 10 اشاره می کند.

کاربر ناشناسی نتایج بنچمارک یک گوشی را روی سایت گیکبنچ آپلود کرده که به دیوایسی با شماره مدل SM-G770F اشاره می کند؛ یعنی همان شماره مدلی که از مدت ها قبل به گوشی گلکسی اس 10 لایت نسبت داده می شد.

با توجه به این بنچمارک، گوشی گلکسی اس 10 لایت احتمالاً از چیپست 8 هسته ای اسنپدراگون برخوردار بوده و حافظه رم 8 گیگابایتی دارد. همچنین عبارت اندروید 10 روبروی قسمت سیستم عامل نوشته شده که نشان می دهد این گوشی جدیدترین ویرایش اندروید را خواهد داشت.

بنچمارک منتسب به گلکسی اس 10 لایت

در مجموع، گوشی مورد بحث با کسب امتیاز 742 در آزمایش تک هسته ای، عملکرد مطلوبی از خود به جای گذاشته و با فاصله کم پشت سر گلکسی نوت 10 پلاس و جلوتر از همه گوشی های شرکت های دیگر که سال 2019 به بازار عرضه شده اند، قرار گرفته است. برای آزمایشات چند هسته ای نیز امتیاز 2604 ثبت شده که بالاتر از امتیازات کسب شده توسط سری گلکسی اس 10 است و این گوشی را در جایگاه دوم پس از وان پلاس 7 پرو قرار می دهد.

اگر اطلاعات این بنچمارک صحیح باشد و واقعاً به گلکسی اس 10 لایت تعلق داشته باشد، با یک گوشی قدرتمند روبرو خواهیم بود. معلوم نیست منظور سامسونگ از انتخاب کلمه «لایت» برای این گوشی چیست؛ چون پیش بینی شده این محصول چیپست قدرتمند اسنپدراگون 855 را دارد که آنرا از این لحاظ در کنار گلکسی اس 10، اس 10e، اس 10 پلاس و حتی گوشی های جدیدتری مثل گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس (بررسی دیجیاتو) قرار می دهد.

علاوه بر چیپست، حافظه رم 8 گیگابایتی نیز در نوع خود غافلگیر کننده است. به غیر از نوت 10 پلاس با رم 12 گیگابایتی، هیچ کدام از گوشی های رده بالای سامسونگ در سال 2019 چنین رمی نداشته اند. حتی گلکسی اس 10e نیز شش گیگابایت حافظه رم دارد.

متاسفانه به غیر از موارد گفته شده، اطلاعات دیگری از این گوشی مثل ابعاد نمایشگر و رزولوشن، تکنولوژی های تشخیص بیومتریک، ظرفیت باتری و مشخصات دوربین در دست نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی