ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تبلت آتی هواوی احتمالا شبیه به آیپد پرو خواهد بود

رندرهای مربوط به تبلت آتی هواوی به بیرون درز کرده اند و آنطور که از روی این تصاویر می توان حدس زد این تبلت ظاهری شبیه به آیپد پرو اپل خواهد داشت و به یک ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۰ آبان ۱۳۹۸ | ۱۶:۰۰

رندرهای مربوط به تبلت آتی هواوی به بیرون درز کرده اند و آنطور که از روی این تصاویر می توان حدس زد این تبلت ظاهری شبیه به آیپد پرو اپل خواهد داشت و به یک نمایشگر حفره دار مجهز شده که دوربین سلفی دستگاه را در خود جای می دهد.

وبسایت 91mobiles که نخستین مجموعه از رندر های این تبلت را منتشر کرده است در گزارش خود آورده است که این محصول احتمالا جایگزین مدیاپد M6 است و با در نظر داشتن جدول نامگذاری هواوی احتمالا مدیاپد M7 نام خواهد داشت.

ایوان بلس افشاگر شناخته شده اما تصویر اختصاصی خود را از این تبلت منتشر کرده که در بالا مشاهده می کنید و در توضیحاتش آورده است که این محصول احتمالا MatePad Pro نام خواهد داشت. از آنجایی که لپ تاپ های هواوی میت بوک خوانده می شوند می توان اینطور نتیجه گرفت که نام مطرح شده توسط ایوان بلس هم چندان عجیب و غیر منطقی نیست.

مدیاپد M7 هواوی

نام این تبلت در نهایت هرچه باشد اینطور  به نظر می رسد که گجت مورد بحث با اسم رمز مارکس حاشیه های بسیار باریکی دارد و از استایلوس M-Pen هواوی و همچنین کیبورد مغناطیسی هوشمند این شرکت نیز پشتیبانی میکند که البته در صورت اتصال کیبورد به این دستگاه ظاهر آن بسیار شبیه به آیپد پرو می شود. این رندرها همچنین نشان می دهند که تبلت جدید هواوی دست کم در دو رنگ مشکی و سفید به بازار عرضه می شود و یک پورت USB-C و دو اسپیکر هم برای آن در نظر گرفته شده اند.

در هر حال هنوز جزئیات نهایی مربوط به این تبلت مشخص نشده اند اما می توان حدس زد که جک محبوب ۳.۵ میلی متری هم در بدنه این گجت حاضر خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی