ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیفون 11 پرو با نیم کیلو طلای 18 عیار در پنل پشتی معرفی شد

برند روسی «کاویار» (Caviar) که اواخر مرداد ماه امسال از کلکسیون فضایی آیفون 11 رونمایی کرده بود، از خانواده آیفون 11 پرو با نام دیسکاوری (Discovery) با خصوصیات منحصر به فرد رونمایی کرد. برای سفارشی ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۰ آبان ۱۳۹۸ | ۱۴:۰۰

برند روسی «کاویار» (Caviar) که اواخر مرداد ماه امسال از کلکسیون فضایی آیفون 11 رونمایی کرده بود، از خانواده آیفون 11 پرو با نام دیسکاوری (Discovery) با خصوصیات منحصر به فرد رونمایی کرد.

برای سفارشی سازی این مجموعه از منظومه شمسی الهام گرفته شده و گرانقیمت‌ترین عضوش نیم کیلو طلای 18 عیار در پنل پشتی دارد. این مدل «سولاریوس» (Solarius) نام داشته و با برچسب قیمت 70 هزار دلاری برای مدل 64 گیگابایتی و 71100 دلار برای مدل 512 گیگابایتی، لقب گرانقیمت‌ترین آیفون 11 پرو را به خود اختصاص می دهد.

آیفون 11 پرو با نیم کیلو طلای 18 عیار در پنل پشتی

در صورتی که مشتری مدل 512 گیگابایتی آیفون 11 پرو مکس را انتخاب کند، قیمت از 70770 برای مدل 64 گیگابایتی تا 71470 دلار برای مدل 512 گیگابایتی بالا می رود و تنها یک مدل از این آیفون منحصر به فرد ساخته خواهد شد.

مدل «Mars» از تیتانیوم مشکی با قسمت هایی از سنگ کامپوزیت که سنگ های سطح مریخ را تداعی می کند، تشکیل شده است. قسمتی از سنگ شهاب سیاره سرخ نیز در عدد 12 به کار رفته است و تنها 19 عدد از این مدل با شروع قیمت 8090 دلار تا 8560 دلار ساخته خواهد شد.

عضو بعدی مجموعه به نام «Luna» از تیتانیوم مشکی و کربن تشکیل شده و اسامی اجرام فضایی با زبان لاتین روی آن حک شده و قطعه ای از سنگ ماه در ساعت پنل پشتی آن به کار رفته است. از این مدل نیز تنها 19 عدد ساخته می شود که قیمت آنها با توجه به حافظه داخلی گوشی از 8130 دلار تا 8600 دلار متغیر است.

عضو نهایی این مجموعه نفیس «Terra» نام دارد و با الهام گیری از سیاره زمین و جنگل ها، کوه ها، رودخانه ها و دریاچه های متعدد آن ساخته شده است. در پنل پشتی، زمین توسط فضای بیکران احاطه شده و با طلای 18 عیار خالص و همچنین قطعه ای از شهاب سنگ Tsarev مزین شده است. از این مدل 99 عدد ساخته شده و قیمت آن از 8250 تا 8720 دلار بسته به حافظه داخلی متغیر خواهد بود.

تمامی سنگ های آسمانی به کار رفته در آیفون ها توسط متخصص کانی شناسی موزه فرسمن روسیه گواهی اصالت دریافت کرده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Mahdi Toosi
    Mahdi Toosi | ۱۰ آبان ۱۳۹۸

    احمقانه است خریدن مدل ۶۴ گیگابایتی برای کسی ۷۰ هزار دلار داره پول میده!

    • hamidic
      hamidic | ۱۰ آبان ۱۳۹۸

      دوست من کسانی هستند تو این مملکت نمیدونن با پول هاشون چیکار کنند

      • Unconventional_NyTro
        Unconventional_NyTro | ۱۰ آبان ۱۳۹۸

        سلام

        مگه میشه پول داشته باشی و ندونی باهاش چکار کنی درحالی که توی مملکتی که حاکمین به مردم ظلم و ستم می کنن و خیلی ها در اثر فقر و گرسنگی جانشونو از دست میدن
        چقدر پول دارن که نمی دونن باهاشون چکار کنن ، 100 میلیارد دلار یا 200 میلیارد دلار
        من اگه 1 تیلیارد دلار هم داشته باشم پول جای این آتُ آشغالا نمیدم و دقیقا می دونم با پولم چکار کنم

        طرف خانش تا سقف پره پوله و هروز جلوی سگش غذای چند صد هزار تومانی میندازه ولی در حین راه رفتن توی خیابان کنار خیابان یک کفش واکسزنُ میبینه و کفشاشو یه واکس میزنه با قیمت مثلا 10 هزار تومان و میره
        و موقع غذا دادن به مثلا یک کوچه ی فقیر نشین که نهایتا 2 میلیون تومان بشه دوربین به دست میشه ولی موقع درست کردن یک اتاق بالای 10 میلیون تومانی برای سگش یادش میره از دوربین استفاده کنه

        پس ربطی نداره

مطالب پیشنهادی