ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

می نوت ۱۰
تکنولوژی

شیائومی دوربین پنجگانه می نوت ۱۰ را تایید کرد؛ سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی

شیائومی چهار ماه قبل از Mi CC9 به عنوان نخستین عضو سری CC رونمایی کرد و حالا خود را برای معرفی نسخه پروی این گوشی آماده می کند که از پنج دوربین قدرتمند بهره می برد. ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۱ آبان ۱۳۹۸ | ۱۰:۳۰

شیائومی چهار ماه قبل از Mi CC9 به عنوان نخستین عضو سری CC رونمایی کرد و حالا خود را برای معرفی نسخه پروی این گوشی آماده می کند که از پنج دوربین قدرتمند بهره می برد.

برند جدید CC از همان ابتدا با تمرکز بر جوانان و علاقمندان به عکاسی راه اندازی شد، در نتیجه این موبایل ها با ترکیبی از دوربین‌های پیشرفته و ابزارهای ادیت تصویر ارائه می شوند. Mi CC9 Pro هم که قرار است با نام می نوت ۱۰ به بازارهای بین المللی عرضه شود، از این قاعده مستثنی نیست و با دوربین اصلی پنجگانه از راه می رسد.

کمپانی چینی تا کنون اطلاعات دقیقی را در مورد مشخصات سخت افزاری این موبایل ارائه نکرده اما با انتشار توییتی دوربین پنجگانه و ویژگی های آن را تایید کرده است. بر این اساس یک سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی نقش دوربین اصلی شیائومی می نوت ۱۰ را ایفا خواهد کرد و در کنار آن دوربین ۵ مگاپیکسلی تله فوتو با قابلیت زوم تا ۵۰ برابر، ۱۲ مگاپیکسلی پرتره، ۲۰ مگاپیکسلی فوق عریض و در نهایت یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو نیز تعبیه شده اند. در سمت راست دوربین هم ماژول فلاش دوگانه LED به صورت عمودی قرار گرفته است.

می نوت ۱۰

شیائومی درباره مشخصات ماژول دوربین سلفی حرفی به میان نیاورده اما چون می نوت ۱۰ همان نسخه جهانی CC9 Pro است، پس با دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی مجهز به لرزشگیر اپتیکال مواجه خواهیم بود. از دیگر ویژگی های مورد انتظار باید به باتری قدرتمند ۵۲۶۰ میلی آمپرساعتی اشاره کنیم که به لطف شارژ سریع ۳۰ واتی به سرعت پر می شود.

بر اساس داده هایی که از رگلاتور چینی TENAA به دست آمده، گوشی مورد بحث از نمایشگر ۶.۴۷ اینچی با پنل اولد و رزولوشن +FHD بهره می برد که حسگر اثر انگشت هم با آن یکپارچه شده. چیپست ۸ هسته ای با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتزی به کار رفته در می نوت ۱۰ هم احتمالا همان اسنپدراگون ۷۳۰جی است.

CC9 Pro احتمالا سه شنبه همین هفته معرفی می شود اما برای رونمایی از می نوت ۱۰ باید تا پنجشنبه ۲۳ آبان منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ابراهیم معتمد
    ابراهیم معتمد | ۱۱ آبان ۱۳۹۸

    این خوبه
    ماکرو واید نرمال زوم tof
    بهترین ترکیب

مطالب پیشنهادی