ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کشتار در هالووین سرویس مهمانی Airbnb را به تعطیلی کشاند

کمپانی Airbnb در پی تیراندازی در یک مهمانی و کشته شدن پنج نفر از ممنوعیت اجاره خانه برای برگزاری پارتی و مهمانی خبر داد. «برایان چسکی»، مدیرعامل Airbnb این تصمیم را در پی تیراندازی گروهی در ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۲ آبان ۱۳۹۸ | ۲۳:۵۹

کمپانی Airbnb در پی تیراندازی در یک مهمانی و کشته شدن پنج نفر از ممنوعیت اجاره خانه برای برگزاری پارتی و مهمانی خبر داد.

«برایان چسکی»، مدیرعامل Airbnb این تصمیم را در پی تیراندازی گروهی در خانه ای اعلام کرد که از طریق این سرویس برای شب هالووین رزرو شده بود. در این شب قرار بود پارتی کوچکی در این خانه واقع در کالیفرنیا برگزار شود اما انتشار خبر مربوط به آن در شبکه های اجتماعی باعث شد بیش از ۱۰۰ نفر در این مکان حاضر شوند.

این گردهمایی در حالی روی داد که صاحبخانه از آن خانه از آن خبر نداشت. وی بعد از سرو صداهای فراوان به ماجرا مشکوک شده و پلیس را در جریان قرار داد اما قبل از رسیدن آنها تیراندازی روی داده بود. این تیراندازی باعث شد ۵ فرد کمتر از ۳۰ سال در شب هالووین کشته شوند. این حادثه تلخ باعث برانگیختن افکار عمومی شده و علاوه بر Airbnb فرماندار کالیفرنیا هم خواستار تجدید نظر در قوانین مربوط به حمل سلاح شده است.

برایان چسکی در توییتر خود وعده اقدام فوری در مورد افرادی داده که از قوانین Airbnb تخطی می کنند. به گفته وی شرکت سیاست های سختگیرانه تری را در مورد پارتی ها اجرا کرده و تعدادی از کارمندان را مامور نظارت بر مکان های اجاره ای با ریسک بالا می کند. وی با خانواده قربانیان نیز ابراز همدردی کرد:

اتفاقی که پنجشنبه شب در «اوریندا» روی داد هولناک بود. با خانواده قربانیان و ساکنان محل که تحت تاثیر این تراژدی قرار گرفته اند، احساس همدردی می کنم و در تلاش برای پشتیبانی از آنها هستیم.

هرچند چنین فجایعی به ندرت روی می دهند اما چالش های پیش روی سرویس های نظیر Airbnb را به خوبی به تصویر کشیده است. شاید این کمپانی با ممنوع کردن پارتی برخی خطرات را رفع کند اما تضمین اینکه همیشه مهمان و میزبان به قوانین پایبند می ماند، به هیچ وجه ساده نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • molavy
    molavy | ۱۴ آبان ۱۳۹۸

    مشکل از اینترنت و بازی های ویدیویی و شرکت اجراه خونه است
    یک وقت فکر نکنید مشکل از آزادی حمل سلاح گرم هستش ها

  • Unconventional_NyTro
    Unconventional_NyTro | ۱۳ آبان ۱۳۹۸

    بخاطر بازی های ویدیویی هست

    • amink69
      amink69 | ۱۳ آبان ۱۳۹۸

      هیچ ربطی به بازی های ویدیویی نداره !

مطالب پیشنهادی