ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ارسال اسامی شرکت‌های ارزش افزوده
تکنولوژی

وزیر ارتباطات از ارسال اسامی شرکت‌های ارزش افزوده به مشترکان خبر داد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اعلام کد دستوری #۶*۸۰۰* از اعلام اسامی شرکت‌های ارزش افزوده که در چند سال اخیر از مردم کلاهبرداری کرده بودند، خبر داد. «محمدجواد آذری جهرمی» در آخرین پست توییتری ...

پگاه طوسی
نوشته شده توسط پگاه طوسی | ۱۲ آبان ۱۳۹۸ | ۲۰:۳۸

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اعلام کد دستوری #۶*۸۰۰* از اعلام اسامی شرکت‌های ارزش افزوده که در چند سال اخیر از مردم کلاهبرداری کرده بودند، خبر داد.

«محمدجواد آذری جهرمی» در آخرین پست توییتری خود نوشت: «امشب، شب تلخی برای کلاهبرداران است! پول‌هایی که برای شرکت‌های ارزش افزوده در این چند سال از شما اخذ شده را با  کد دستوری #۶*۸۰۰* می‌توانید ببینید.» جهرمی در ادامه از مشترکان اپراتورهای همراه درخواست کرد درصورتیکه شکایتی دارند از طریق پیامک به ۸۰۰۷ اعلام کنند.

او همچنین تاکید کرد که این پروسه کاملا رایگان است. وزیر ارتباطات در انتها از مردم درخواست کنند تا برای دریافت حقوق آنها کمک کنند.

به این ترتیب مشترکان اپراتورهای همراه با وارد کردن کد دستوری #۶*۸۰۰* تمایل خود را برای دریافت اسامی شرکت‌های ارزش افزوده که در این چند سال از آنها کلاهبرداری کرده‌اند، اعلام خواهند کرد تا بعد از ۲۴ ساعت اسامی شرکت‌های ارزش افزوده به صورت پیامکی برای آنها ارسال شود.

ارسال اسامی شرکت‌های ارزش افزوده

مبارزه با شرکت‌های ارزش افزوده مدت‌هاست که مورد پیگیری وزیر ارتباطات قرار گرفته است. او بارها بر پایان وس تاکید کرده و روز گذشته نیز در صحبت‌های خود اعلام کرد، اشتراک داده اساس اصلی رسیدن به شهر هوشمند است. این مساله باید درست صورت بگیرد تا به مشکلی نظیر شرکت‌های ارزش افزوده به وجود نیاید:

«شرکت‌هایی که در بازار ۲۶۰۰ میلیارد تومانی هستند اما هیچ‌کس اسم یکی از آنها را نمی‌شناسد. مگر می‌شود در بازار ۲۶۰۰ میلیارد تومانی سالانه، مردم حتی یک بازیکن اصلی در این عرصه را نشناسند. زمانی که از مبارزه با کلاهبرداری‌های خدمات ارزش افزوده صحبت کردیم، طرفداران این خدمات اعلام کرده‌اند ۳۰ هزار شغل با پایان ارزش افزوده از بین خواهد رفت. اگر واقعا این تعداد شغل ایجاد شده، چطور هیچ‌کدام از مردم حتی نام یکی از این شرکت‌های ارزش افزوده را نمی‌دانند؟»

گفتنی‌ست روز گذشته آذری جهرمی اعلام کرده بود فردا شب خبرهای خوبی در مورد شرکت‌های ارزش افزوده داریم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • amironline
    amironline | ۱۳ آبان ۱۳۹۸

    من با ایرانسل و همراه اول ارسال کردم ولی پاسخی دریافت نکردم

  • ali_mlk
    ali_mlk | ۱۲ آبان ۱۳۹۸

    مهم اینه که چندین ساله که این شرکت علاوه بر ضرر مالی، آزادانه ایجاد مزاحمت شدیدی برای مشترکان کردن

  • aMiR hoSsEYn aDLi
    aMiR hoSsEYn aDLi | ۱۲ آبان ۱۳۹۸

    بالفرض حالا ما پولی داشته باشیم که بگیریم، این آقا خدایی پس میگیره؟ :/

مطالب پیشنهادی