ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قابلیت کانکت به ایوند اضافه شد؛ ابزاری جهت شبکه‌سازی با سایر شرکت‌کنندگان رویداد

ایوند بخش جدیدی به نام کانکت را معرفی کرده که توسط آن تمامی شرکت‌کنندگان در یک رویداد می‌توانند با یکدیگر آشنا شده و شبکه‌سازی مقدماتی و لازم را انجام دهند. «حمیدرضا احمدی» مدیرعامل ایوند در ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۱۳ آبان ۱۳۹۸ | ۱۵:۴۲

ایوند بخش جدیدی به نام کانکت را معرفی کرده که توسط آن تمامی شرکت‌کنندگان در یک رویداد می‌توانند با یکدیگر آشنا شده و شبکه‌سازی مقدماتی و لازم را انجام دهند.

«حمیدرضا احمدی» مدیرعامل ایوند در گفتگو با دیجیاتو تاکید می‌کند که این پلتفرم در ۴ سال اخیر سعی کرده‌ تا خدمات مختلفی را هم به مشتریان و هم به برگزارکنندگان رویداد ارائه دهد. او می‌گوید که بیشتر تمرکز آنها تا امروز روی برگزارکنندگان رویدادها بوده ولی با تغییر سیاست‌ها و رسیدن به بلوغ، حالا مدتی است که ویژگی‌های جدیدی برای شرکت‌کنندگان رویدادها نیز در نظر گرفته‌اند. به گفته احمدی آنها دو اقدام اساسی را برای شرکت‌کنندگان انجام داده‌اند:

«یک کار توسط هوش مصنوعی قوی سامانه انجام می‌شود که بر اساس علایق کاربران به آنها رویداد معرفی کند. در واقع قصد داریم هرچه بیشتر کاربران را به علایق خود نزدیک کنیم و بتوانیم آنها را با مفاهیمی که به آن توجه دارند از طریق رویدادهای آموزشی و غیرآموزشی نزدیک کنیم. این الگوریتم امروزه بسیار پیشرفت کرده و کاربران ما حالا می‌توانند با انتخاب علاقه‌مندی‌ها، رویدادها را بر حسب سلیقه‌شان ببینند.»

کانکت ایوند

در کنار این موضوع اما قابلیت کانکت نیز جدیدترین ویژگی ایوند است که به واسطه آن می‌توان شبکه‌سازی بسیار راحت‌تری را تجربه کرد. این بخش که در آپدیت جدید ایوند و در دل خود پلتفرم قرار دارد، بعد از ثبت نام یک کاربر در یک رویداد فعال شده و در آن می‌توان با دیگر شرکت‌کنندگان رویداد نت‌ورکینگ انجام داد. کاربران می‌توانند با پر کردن اطلاعاتی تکمیلی، یک کارت ویزیت مجازی برای خود داشته باشند و آن را برای دیگر حضار بفرستند و یا کارت ویزیت دیگران را ملاحظه کنند و پیش از رویداد با یکدیگر آشنا شوند. احمدی در این باره بیشتر توضیح می‌دهد:

«در واقع بخش کانکت به هر کاربری کمک می‌کند تا پیش از ورود به یک رویداد، بداند با چه کسانی مواجه می‌شود و بتواند در بین انبوه شرکت‌کنندگان یک رویداد، با افرادی که بیشتر به جامعه مورد علاقه او نزدیک هستند، ارتباط برقرار کند. کانکت قدم بزرگی برای پیشرفت کاربران در مقوله علاقه‌مندی‌هایشان است و در آن می‌توان با جامعه کوچکی از افرادی که در حیطه کار و یا علاقه‌مندی شما فعال هستند، ارتباط برقرار کرد.»

کانکت ایوند

احمدی تاکید می‌کند که آنها در حال ساختن یک چت‌روم ساده نیستند و اهداف کانکت بیشتر از یک چت روم و محل آشنایی است. او در پاسخ به این پرسش که مزیت اصلی این قابلیت جدید نسبت به شبکه‌سازی حضوری چیست، به دیجیاتو می‌گوید:

«قطعاً حضور فیزیکی و برخورد رو در رو با دیگران، تعامل بسیار بهتری را ایجاد خواهد کرد و اساسا بشر تکامل یافته تا بتواند با زبان بدن و گفتار با یکدیگر ارتباط برقرار کند. اما کانکت می‌تواند یک اهرم در این بین باشد و نت‌ورکینگ را تسهیل و تسریع ببخشد. با کانکت می‌توانید در بین یک جمعیت زیاد، دقیقا به سراغ کسانی بروید که می‌دانید در حیطه کاری شما قرار دارند و در وقت‌تان صرفه‌جویی کنید و با جامعه آماری مرتبط‌تری آشنا شوید. کانکت یک «پیش نت‌ورکینگ» است که بعد از رویداد نیز می‌تواند در این راه با شرکت‌کنندگان باشد.»

ایوند یک پلتفرم برگزاری رویداد است که در آن افراد، شرکت‌ها و موسسات رویدادهای خود را تعریف می‌کنند و شرکت‌کنندگان می‌توانند بلیت این رویدادها را از سامانه ایوند خریداری نمایند. بنا به گفته مسئولان این سایت، رکورد بیش از ۱ میلیون خریدار (شرکت‌کننده رویداد) در سال ۹۸ شکسته خواهد شد و این آمار نشان از علاقه مردم به یادگیری، نت‌ورکینگ و شرکت در جلسات مختلف دارد. ویژگی کانکت از هم‌اکنون در اپلیکیشن ایوند برای تمامی کاربران در دسترس است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی