ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

جعبه ابزار: معرفی بهترین اپلیکیشن‌های مدیریت ایمیل برای موبایل

در این که جیمیل با داشتن بیش از یک میلیارد کاربر، محبوب ترین اپلیکیشن مدیریت ایمیل دنیاست شکی نیست. اما این محبوبیت یا نصب بودن آن به طور پیش فرض در موبایل های اندرویدی نباید مسبب آن ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۱۳ آبان ۱۳۹۸ | ۲۰:۰۰

در این که جیمیل با داشتن بیش از یک میلیارد کاربر، محبوب ترین اپلیکیشن مدیریت ایمیل دنیاست شکی نیست. اما این محبوبیت یا نصب بودن آن به طور پیش فرض در موبایل های اندرویدی نباید مسبب آن شود که از دیگر محصولات مشابهش غافل بمانید، چرا که شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که از چند سرویس ایمیل استفاده می‌کنند. با این اوصاف داشتن یک اپ مدیریت ایمیل کاربردی برایتان ضروری به نظر می‌رسد.

با جستجوی کلیدواژه ایمیل در اپ استور و گوگل پلی، فهرست بلند بالایی از اپلیکیشن های مدیریت ایمیل به چشمتان خواهد خورد؛ محصولاتی که علیرغم داشتن امکانات عالی زیر سایه غول آسای گوگل از چشم کاربران پنهان مانده اند. در جعبه ابزار امروز چند نمونه از این اپلیکیشن های نه چندان مشهور را به شما معرفی می کنیم، محصولاتی که شاید بیشتر از جیمیل بتوانند برایتان کاربرد داشته باشند.

به روز رسانی: [این مطلب در تاریخ 13 آبان 98 به روز رسانی شده است.]

Blue Mail

اپلیکیشن مدیریت ایمیل

از بین تمامی اپلیکیشن های مدیریت ایمیل، Blue Mail را می‌توان یکی از محبوب‌ترین‌ها به شمار آورد. از مزایای اصلی این برنامه می‌توان به پشتیبانی کلاینت‌های مختلف ایمیل از جمله جیمیل، یاهو، اوت‌لوک، آفیس 365 و... اشاره کرد. علاوه بر این Blue Mail تنوع زیادی برای تنظیمات بخش نوتیفیکشن‌ها در اختیارتان می‌گذارد که می‌توانید آن‌ها را به صورت مجزا برای هرکدام از اکانت‌های ایمیل خودتان تنظیم کنید.

از سوی دیگر امکانات جالب دیگری مثل پشتیبانی از Android Wear، منوهای قابل شخصی سازی و حتی مد تاریک هم برای این اپلیکیشن مدیریت ایمیل در نظر گرفته شده است. برای کسانی که به دنبال یک اپلیکیشن خوب و جامع برای مدیریت همزمان ایمیل‌هایشان می‌گردند Blue Mail می‌تواند یک گزینه کاربردی و مناسب باشد. این اپ کاملا رایگان است و برای اندروید و iOS در دسترس قرار دارد.

Blue Mail

Blue Mail

سازنده: Blix Inc قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 46/86 مگابایت زبان:

Nine

اگر برای استفاده از یک اپلیکیشن مدیریت ایمیل نگران مسائل امنیتی هستید شاید بد نباشد نگاهی به Nine بیندازید. این اپ از هیچ سرور یا امکان کلاود مجزایی استفاده نمی‌کند و تنها کاری که انجام می‌دهد اتصال شما به کلاینت سرویس‌های ایمیلتان است. در این اپ امکانات متنوعی در اختیارتان قرار داده می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به انتخاب فولدرها برای به روز رسانی و پشتیبانی از Wear OS اشاره کرد.

علاوه بر این Nine از سرویس Exchange هم پشتیبانی می‌کند و با استفاده از آن می‌توانید اکانت هات میل، اوت‌لوک، جیمیل، یاهو و... را نیز مدیریت کنید. البته این را هم در نظر داشته باشید که استفاده از این برنامه برای دو هفته اول به صورت رایگان امکان‌پذیر است و باید بعد از آن برای خریداری لایسنس آن اقدام کنید.

Nine

Nine

سازنده: 9Folders Inc قیمت: 14.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 41/352.5 مگابایت زبان:

Spark Email

با وجود اینکه زمان زیادی از انتشار Spark Email نمی‌گذرد و این اپلیکیشن مدیریت ایمیل در اوایل سال 2019 برای کاربران عرضه شده، اما در همین مدت توانسته نظر مثبت کاربران را به سمت خود جلب کند. در این اپلیکیشن تمام کاربردهای پایه‌ای همچون امکان زمانبندی ایمیل‌ها، یادآورها، امکان پین کردن ایمیل‌ها و لغو ایمیل ارسال شده که از یک اپ در این حوزه انتظار دارید را خواهید یافت.

علاوه بر این نکته مثبت دیگر Spark Email رابط کاربری تر و تمیز و مینیال آن است که امکان مشاهده اینباکس‌هایتان را به دو صورت در اختیارتان قرار می‌دهد: می‌توانید هر اینباکس را به صورت جداگانه مشاهده کنید و یا اینکه هر چند اینباکسی که دارید به صورت مجتمع در یک صفحه (universal inbox) به شما نمایش داده شود. با توجه به اینکه این اپ اخیرا منتشر شده شاید تعدادی باگ در آن مشاهده کنید که احتمالا با آپدیت‌های بعدی بر طرف خواهند شد.

Spark

Spark

سازنده: Readdle Inc قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 175 مگابایت زبان:

Aqua Mail

Aqua Mail هم جزو اپ‌های خوب و البته با سابقه این لیست است که می‌تواند تقریبا هر انتظاری که از یک اپلیکیشن مدیریت ایمیل انتظار دارید برآورده کند. برای شروع کار با این برنامه کافیست ایمیل و پسورد خود را وارد کنید تا اینباکس شما به نمایش در بیاید. طراحی برنامه بدون هیچ پیچیدگی خاصی انجام شده تا برای زمان‌هایی که نیاز به دسترسی سریع به ایمیل‌هایتان دارید به هیچ عنوان گیج نشوید.

با این اپلیکیشن هم می‌توانید مدیریت اینباکس اکانت‌های جیمیل، یاهو، هات میل، فست میل، اپل و... را انجام داده و روی سرورهای کلاود معروفی همچون دراپ باکس، وان درایو و گوگل درایو از ایمیل‌هایتان بک آپ گرفته یا آن‌ها را بازیابی کنید. امکانات دیگری مثل استفاده از ویجت‌ها برای نمایش تعداد و لیست ایمیل‌ها، حضور اسمارت فولدر، سرویس Exchange و البته مد تاریک هم جزو مشخصات دیگر این اپلیکیشن به شمار می‌آیند. Aqua Mail نسخه iOS ندارد و فقط برای اندروید در دسترس است.

Aqua Mail

Aqua Mail

سازنده: MobiSystems قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: متغیر مگابایت زبان:

K-9 Mail

K-9 Mail یک اپلیکیشن مدیریت ایمیل قدیمی و با سابقه است که تقریبا از زمان ارائه اولین نسخه اندروید برای دستگاه‌هایی که از این سیستم عامل استفاده می‌کنند در دسترس کاربران قرار داشته است. از آن زمان تا کنون، هنوز هم کاربرانی هستند که به K-9 Mail وفادارند و از آن برای مدیریت ایمیل های خود بهره می گیرند. این وفاداری بی دلیل نیست، چرا که اپلیکیشن طی این سال ها مرتبا به روز رسانی شده و همواره قابلیت های جدیدی به فهرست امکاناتش اضافه می کرده است.

K-9 Mail رابط کاربری به شدت مینیمال و ساده ای دارد، اما همین موضوع سبب شده که همگام سازی اطلاعات در آن با سرعت بالایی انجام شده و خود اپ نیز حجم چندان بالایی نداشته باشد. اگر برای مدیریت ایمیل هایتان نیازی به محیط گرافیکی و انیمیشن های اضافی ندارید، K-9 گزینه ایده آلی برای شماست. متن باز بودن، پشتیبانی از  IMAP ،POP3 و Exchange 2003/2007، سرعت کار بسیار بالا و البته کاملا رایگان بودن آن نیز می توانند دلایل خوبی باشند که از این اپلیکیشن برای ارسال و دریافت ایمیل ها استفاده کنید.

K-9 Mail

K-9 Mail

سازنده: K-9 Dog Walkers قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 3 مگابایت زبان:

myMail

14-w600

myMail اپلیکیشنی از سرویس مستقل My.com است که علاوه بر پشتیبانی از گوگل و یاهو و حساب های دیگر، آدرس ایمیل اختصاصی خود را هم به شما ارائه می کند. با نصب این اپ می توانید ایمیلی با آدرس my.com@ هم برای خود داشته باشید. myMail حجم بسیار کمی دارد، اما به میزان زیادی کاربردی است. رابط کاربری ساده با دسته بندی های منظم، پشتیبانی از حساب های Exchange، POP3، IMAP و SMTP، نوتیفیکیشن های قابل شخصی سازی و ژست های حرکتی از امکانات خوب myMail هستند.

ضمنا اگر برای ورود به حساب های کاربری تان از حسگر اثر انگشت استفاده می کنید، myMail پشتیبانی از تاچ آیدی را هم در فهرست امکانات خود گنجانده. مضاف بر این که قادرید از طریق گذاشتن پین کد اینباکس خود را از نفوذ و سرکشی افراد دیگر مصون نگه دارید. البته این را هم بگوییم که myMail در مجموع اپلیکیشن پر امکاناتی نیست. اما شاید رابط کاربری خلوت و عاری از پیچیدگی آن بتواند دلیل خوبی باشد که از آن استفاده کنید.

myMail

myMail

سازنده: MY.COM قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 55 / 17.3 مگابایت زبان:

آیا اپلیکیشن هایی بهتر از مواردی که در این جعبه ابزار معرفی کردیم سراغ دارید؟ منتظر پیشنهادات شما در قسمت نظرات هستیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • مسیح م
    مسیح م | ۱۷ مهر ۱۳۹۵

    اپلیکیشن outlook هم واقعا خوبه.

  • امیر
    امیر | ۱۵ مهر ۱۳۹۵

    از mymailراضیم

  • seyyed_mohammad_amin_Javadi
    seyyed_mohammad_amin_Javadi | ۱۵ مهر ۱۳۹۵

    لطفا نیلاس رو هم اضافه کنید.
    هم اوپن سورسه و هم در همه ی سیستم عامل ها موجوده.
    من که راضیم.
    https://www.nylas.com

  • 123456
    123456 | ۱۵ مهر ۱۳۹۵

    یه نرم افزار ایمیلی هست که کمتر کسی خبر داره از همشون بهتره. هر کس خواست شماره حساب میدم 5000 تومان بریزه به حسابم...

    • MasoudZ
      MasoudZ | ۱۵ مهر ۱۳۹۵

      شماره تلگرامتو بده بلاک کنیم?

    • siavash tazang
      siavash tazang | ۱۵ مهر ۱۳۹۵

      ضرر نکنی یه وقت ??

    • mohamad.
      mohamad. | ۱۵ مهر ۱۳۹۵

      داداش داری اشتباه میگی

    • mohamad.
      mohamad. | ۱۵ مهر ۱۳۹۵

      داداچ داری اشتباه میگی

    • hosein
      hosein | ۱۵ مهر ۱۳۹۵

      خوشیا

    • مسعود
      مسعود | ۱۶ مهر ۱۳۹۵

      مارو باش با کیا شدیم ۸۰ میلیون نفر

    • chorKHUF A
      chorKHUF A | ۷ آبان ۱۳۹۵

      مفت خور!?
      ای کاش دیجیاتو یک گزینه گزارش کامنت داشت گزارش میکردیم این کامنت مسخره رو که پاکش کنن

مطالب پیشنهادی