ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تکیه دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی شیائومی Mi CC9 پرو بر صدر جدول DxOMark

تنها ساعاتی پس از معرفی Mi CC9 پرو با دوربین پنجگانه، DxOMark نسخه پریمیوم میان رده جدید شیائومی را در کنار میت ۳۰ پرو بر صدر جدول رده بندی خود نشاند. نکته جالب اینجاست که عملکرد Mi ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۴ آبان ۱۳۹۸ | ۱۵:۱۶

تنها ساعاتی پس از معرفی Mi CC9 پرو با دوربین پنجگانه، DxOMark نسخه پریمیوم میان رده جدید شیائومی را در کنار میت ۳۰ پرو بر صدر جدول رده بندی خود نشاند. نکته جالب اینجاست که عملکرد Mi CC9 پرو در فیلمبرداری حتی از پرچمدار هواوی بهتر بوده است.

Mi CC9 که در بازارهای جهانی با نام می نوت ۱۰ عرضه خواهد شد، با چیپست اسنپدراگون 730G و رم ۶ گیگابایتی از نظر سخت افزار پردازشی یک میان رده به شمار می رود اما وقتی پای دوربین به میان می آید داستان کاملا عوض می شود.

دوربین اصلی نسخه پریمیوم این گوشی به عنوان یکی از کامل ترین ماژول های دنیای موبایل از پنج سنسور با قابلیت های مختلف تشکیل شده:

  • سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی ۱/۱.۳ اینچی ایزوسل Bright با لنز 8P و گشودگی دیافراگم f/1.7
  • سنسور فوق عریض ۲۰.۱ مگاپیکسلی با میدان دید ۱۱۷ درجه ای و لنز با اپرچر  f/2.2
  • دوربین ۱۲.۱ مگاپیکسلی تله فوتو با زوم ۲ برابری و اپرچر f/2.0
  • دوربین ۷.۹۹ مگاپیکسلی تله فوتو با اندازه حسگر ۱/۳.۶ اینچ و قابلیت زوم ۵ برابری
  • دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو با اپرچر f/2.4 برای فوکوس در فاصله ۲ تا ۱۰ سانتی متری

در کنار این ماژول قدرتمند دو فلاش LED دوگانه نیز تعبیه شده اند که یکی از آنها نور نرم یا سافت و دیگری نور سخت تولید می کند. فلاش سخت سایه ای سنگین و با لبه های مشخص می سازد که مناسب عکس های سیاه و سفید است اما نور نرم فلاش دوم سوژه را احاطه کرده و لبه هایی مبهم دارد.

DxOMark در فیلمبرداری امتیاز ۱۰۲ را برای Mi CC9 پرو پریمیوم در نظر گرفته که به معنی پشت سرگذاشتن میت ۳۰ پرو، گلکسی نوت ۱۰ پلاس و پیکسل ۴ است. از مواردی که روی امتیاز گوشی تاثیر منفی گذاشته اند می توان به عکسبرداری در شب و تصاویر واید اشاره کرد. از طرف دیگر DxOMark در زمینه زوم امتیاز ۱۰۹ را برای این موبایل در نظر گرفته آن هم در حالی که رکورد پی ۳۰ پرو در این مورد از ۹۵ فراتر نمی رود.

مجهز بودن شیائومی Mi CC9 پرو پریمیوم به انواع و اقسام دوربین ها دست کاربر را در عکسبرداری در شرایط مختلف از محیط های کم نور تا مناظر با زاویه باز و کلوز آپ های با حداقل فاصله باز می گذارد. در ادامه نمونه تصاویر ثبت شده با این گوشی را مشاهده می کنید.

Mi CC9 پرو پریمیوم Mi CC9 پرو پریمیوم

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • AmirHosseinoriginal
    AmirHosseinoriginal | ۱۵ آبان ۱۳۹۸

    میانرده؟ پا تو کفش بزرگان کرده! آخر الزمون شده!!!

مطالب پیشنهادی