ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپل با نمایشگر شیشه ای رول شونده
تکنولوژی

اپل پتنت جدیدی را برای آیفون با نمایشگر شیشه ای رول شونده ثبت کرده است

طبق اسناد مربوط به پتنتی جدید، اپل ظاهرا مشغول بررسی ایده ساخت آیفونی عجیب و غریب است که نمایشگر شیشه ای آن به دور بدنه اش پیچیده می شود. طبق آنچه در اسناد منتشر شده ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۵ آبان ۱۳۹۸ | ۱۶:۳۰

طبق اسناد مربوط به پتنتی جدید، اپل ظاهرا مشغول بررسی ایده ساخت آیفونی عجیب و غریب است که نمایشگر شیشه ای آن به دور بدنه اش پیچیده می شود.

طبق آنچه در اسناد منتشر شده توسط دفتر پتنت ها و علائم تجاری آمریکا آمده است، این پتنت بر پایه طرح هایی تهیه شده که اپل در سال ۲۰۱۳ میلادی برای دستگاه های مشابه تسلیم همین اداره کرده است و با وجود آنکه شرکت کالیفرنیایی سخت در تلاش است تا ایده گوشی های رول شونده را به نام خودش ثبت کند اما هنوز مشخص نیست آیا چنین ایده ای در نهایت رنگ واقعیت به خود می گیرد یا در حد همین طرح باقی می ماند.

در اسناد پتنت اپل که مهرماه امسال به ثبت رسیده نمایشگری رولی به تصویر کشیده شده که حول بخش جانبی از یک دستگاه الکترونیک پیچیده می شود و «دایره ای یکسره» را شکل می دهد. علاوه بر این، دستگاه مورد بحث ظاهرا از نرم افزار دنبال کننده چهره برای تشخیص جهت گیری کاربر نسبت به خود استفاده می کند. در سناد مربوط به پتنت جدید اپل همچنین اشاره شده که نمایشگر این دستگاه از شیشه ساخته می شود.

آیفون با نمایشگر شیشه ای رول شونده

اپل در پرونده مربوط به پتنت آیفون با نمایشگر شیشه ای رول شونده خاطر نشان کرده کرده که نیاز به یک شکل و ظاهر بهبود یافته برای دستگاه های الکترونیکی پرتابل به شدت احساس می شود تا کارایی این دستگاه ها به ورای سطح نمایشگر آنها تعمیم پیدا کند. به همین خاطر نیز اپل مشغول بررسی راه هایی برای افزایش کاربری بخش های بلااستفاده از این دستگاه ها است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • thepjt
    thepjt | ۱۶ آبان ۱۳۹۸

    خب خدا رو شکر دیگه این ایده هم تازه نیست ...

    شیائومی همین چند هفته پیش ، گوشی دقیقا با همین ویژگی ( صفحه نمایش دور تا دور گوشی تا پشت ) رو معرفی کرد .

    مطمئنم که اپل دلش نمیخواد به کپی برداری از شیائومی متهم بشه !!!! .... بنابراین احتمالا هرگز از این پتنت استفاده نکنه

مطالب پیشنهادی