ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تبلت ال جی G Pad 5 10.1
تکنولوژی

تبلت ال جی G Pad 5 10.1 با طراحی امروزی معرفی شد

صبح امروز ال جی از تبلت G Pad 5 10.1 با طراحی آینده نگرانه اش رونمایی کرد. ال جی G Pad 5 10.1 از اندروید بهره می برد و قابلیت اتصال به شبکه دیتای موبایل 4G LTE ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۵ آبان ۱۳۹۸ | ۱۳:۰۰

صبح امروز ال جی از تبلت G Pad 5 10.1 با طراحی آینده نگرانه اش رونمایی کرد. ال جی G Pad 5 10.1 از اندروید بهره می برد و قابلیت اتصال به شبکه دیتای موبایل 4G LTE را دارد اما باقی امکانات سخت افزاری اش در سطح تقریبا ضعیف است.

همانطور که از نام این محصول پیداست ال جی G Pad 5 10.1 به یک نمایشگر ۱۰.۱ اینچی چهارگوش با گوشه های تیز مجهز شده و به همین خاطر ظاهر آن با اسمارت فون های امروزی کمی متفاوت است. نمایشگر به کار رفته در این تبلت از نوع IPS LCD با رزولوشن فول اچ دی پلاس است.

وزن تازه ترین تبلت ال جی برابر با ۴۹۸ گرم (کمتر از نیم کیلو) و ابعادش ۲۴۷.۲ در ۱۵۰.۷ در ۸ میلی متر اعلام شده است. در بخش جلویی بدنه دستگاه یک دوربین ۵ مگاپیکسلی به چشم می خورد و در قسمت پشتی آن نیز یک دوربین ۸ مگاپیکسلی کار گذاشته شده که البته فاقد فلاش LED است.

تبلت ال جی G Pad 5 10.1

توان محاسباتی این تبلت از طریق چیپست اسنپدراگون ۸۲۱ تامین می شود که در سال ۲۰۱۷ ال جی آن را در تلفن هوشمند G6 خود به کار برد. ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی هم این چیپست را همراهی می کنند که حافظه داخلی آن از طریق درگاه کارت حافظه میکرو اس دی قابل ارتقاء است.

تبلت ال جی G Pad 5 10.1 همراه با نسخه سفارشی سازی شده از اندروید ۹ پای از جعبه خارج می شود و یک باتری غول پیکر ۸۲۰۰ میلی آمپر ساعتی هم برای آن در نظر گرفته شده است که به سرعت شارژ می شود و از تکنولوژی کوئیک شارژ ۳.۰ کوالکام پشتیبانی می کند.

تبلت ال جی G Pad 5 10.1

این دستگاه به یک پورت USB-C  مجهز شده و تعدادی اسپیکر نیز در بخش انتهایی بدنه آن تعبیه شده است. یک جک ۳.۵ میلیمتری صدا نیز در بخش بالایی بدنه دستگاه دیده می شود. در سمت راست بدنه این تبلت نیز دکمه های پاور، تنظیم صدا و حسگر اثر انگشت کار گذاشته شده اند.

طبق اعلام ال جی این تبلت به زودی با قیمت پایه حدودا ۳۸۰ دلار به بازار کره جنوبی عرضه میشود و در مورد عرضه آن به سایر بازارها هنوز حرفی به میان نیامده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • mohamadamak
    mohamadamak | ۱۵ آبان ۱۳۹۸

    چرا دو تا عکس مختلفه یکی ویندوز و اون شبیه اندروید

  • saeed۱۹۸۵۹
    saeed۱۹۸۵۹ | ۱۵ آبان ۱۳۹۸

    توی بازار تلبت مناسب جدید نیست واقعا

مطالب پیشنهادی