ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هواوی
تکنولوژی

رئیس هیئت مدیره هواوی: 5G همان الکتریسیته عصر جدید است

گو پینگ، رئیس چرخشی هیئت مدیره هواوی اخیر تصویری به شدت مثبت از تکنولوژی پر سرعت 5G ارائه کرده و مدعی شده که این فناوری در ترکیب با دیگر تکنولوژی های نوین نظیر هوش مصنوعی ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۵ آبان ۱۳۹۸ | ۱۵:۰۰

گو پینگ، رئیس چرخشی هیئت مدیره هواوی اخیر تصویری به شدت مثبت از تکنولوژی پر سرعت 5G ارائه کرده و مدعی شده که این فناوری در ترکیب با دیگر تکنولوژی های نوین نظیر هوش مصنوعی به «الکتریسیته نوین» بدل می شود.

گو که در ۲۲ سالگی به هواوی ملحق شد و حالا بالغ بر ۳۰ سال است که برای این شرکت کار می کند از جمله سخنرانان کنفرانس Web در لیسبون پرتغال بود. در مورد موقعیت شغلی وی هم باید بگوییم هواوی نوعی سیستم چرخشی را برای مدیران ارشد خود پیاده می کند که در آن افراد منتخب این شرکت برای دوره های چند ماهه تصدی پست ریاست هیئت مدیره را بر عهده می گیرند و رن ژنگفی به صورت همیشگی در پست مدیر عاملی به ایفای نقش می پردازد.

هواوی

گو در سخنرانی لیسبون مقایسه ای طولانی را میان 5G و تلاش های بشر برای مهار تکنولوژیکی برق به منظور استفاده از آن انجام داد و در این باره گفت:

5G به علاوه x عصر هوشمند تازه ای را رقم خواهد زد. این x می تواند هوش مصنوعی باشد، دیتای عظیم باشد یا واقعیت افزوده/ واقعیت مجازی. همانطور که همه می دانید توسعه 5G تازه آغاز شده و موارد مصرف هوش مصنوعی برای طیف وسیع صنایع همچنان در حال ابداع شدن هستند. من باور دارد که در آینده 5G به علاوه x فرصت های متعددی را برای کارآفرینان فراهم می کند.

هواوی که از غول های صنعت تکنولوژی چین به شمار می رود طبق آمارها ۲۶ درصد از سهم بازار صنعت تجهیزات مخابراتی دنیا را در اختیار دارد و از پیشگامان ارائه اینترنت وایرلس 5G به شمار می رود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی